Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلیست نامزد‌های اصلاح‌طلب در تهران تصریح کرد احزاب اصلاح‌طلب لیست مشترک انتخاباتی می‌دهند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجید انصاری ضمن سخنانی در نشست حزب ندای ایرانیان گفت: مشارکت حداکثری می‌تواند مجلس را از یکصدایی به چند صدایی هدایت کند.
وی افزود: شورای عالی تصمیم گرفتند که به عنوان شورای عالی اصلاح‌طلبان لیست نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورا البته به احزاب مجوز داد که لیست داشته باشند و سیدمحمد خاتمی هم نیز در جلسه اخیر تاکید داشتند احزابی که کاندیدا نداشتند از یأس و تخریب کسانی که شرکت کردند پرهیز کنند. آقای خاتمی به شورای عالی توصیه کردند هر کجا که نامزد دارند از نامزد‌های اصلاح‌طلب در سراسر کشور حمایت شود.
انصاری تاکید کرد: قرار بود لیست انتخاباتی جمعی از احزاب اصلاح‌طلب دیشب نهایی شود که به زودی نهایی می‌شود. ظاهرا حزب کارگزاران هم لیست مستقل می‌دهد که ۱۰ الی ۱۵ نفر از نامزد‌ها مشترک هستند. حزب کارگزاران لیست ۲۲ نفره یا ۲۳ نفره ارائه می‌دهد.
مجید انصاری درباره سرلیستی خود گفت: هم در لیست ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب و هم لیست حزب کارگزاران سرلیست هستم.
انصاری خاطرنشان کرد: اگر به مجلس رفتم قانون جامع انتخابات را کلید خواهم زد و در سال اول و دوم مجلس باید این قانون اصلاح شود و مرز‌ها باید تعیین شود؛ شورای نگهبان الان بخش عمده از اجرا و نظارت را با هم انجام می‌دهد.
وی گفت: برخی روش‌ها درست نیست؛ با روش‌های تحکم از بالا نمی‌توان جوان امروزی را قانع کرد که به سمت دین تشویق شود و این قانون‌ها در مجلس قابل اصلاح است.
عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه با صحنه را خالی کردن مشکلات حل نمی‌شود، گفت: با صحنه را خالی کردن فقط اندیشه‌های خود را داوطلبانه به غیر واگذار کردیم؛ در صحنه سیاسی کسی تعارف نمی‌کند که بیایید حق خودتان را بگیرید وجود یک اقلیت قوی از یک اکثریت بی‌خاصیت بیشتر است.
عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه اشکالات جدی به برخی از اصلاح‌طلبان و دولت وارد است، گفت: در سایر امور هم اصلاح‌طلبان بهتر می‌توانستند عمل کنند.
سرلیستی مجید انصاری در فهرست اصلاح‌طلبان در حالی است که این طیف این بار ترجیح دادند محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، این بار نامزد انتخابات نشود. محمدعلی افشانی شهردار پیشین تهران که نامزد شده بود، ترجیح داد انصراف دهد. منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجید انصاری انتخابات 98 انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی احزاب اصلاح طلب حزب کارگزاران مجید انصاری اصلاح طلبان شورای عالی نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه