Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، امیرهوشنگ نوری‌آرا، شهردار خرم‌دره در استان زنجان اظهار کرد: خیابان خلیج‌فارس جنب شرکت مینو برای استقرار جمعه‌بازار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در نظر گرفته شده است.  

وی به وجود برخی از چالش‌ها در مکان قبلی جمعه‌بازار، اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود در مکان جمعه‌بازار قبلی، جابه‌جایی جمعه‌بازار در دستور کار قرار گرفته و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار خرم‌دره بر این‌که خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود، تاکید کرد و گفت: این جابه‌جایی با هماهنگی و نظر مساعد شورای اسلامی شهر، برای جلب رضایت مردم شهر خرم‌دره انجام شده است.  

وی افزود: شهروندان همیشه در حفظ پاکیزگی و نظافت شهر سهیم بوده‌اند و امیدواریم همچنان در امر پاکیزه نگه داشتن محیط مکان جدید جمعه‌بازار نیز کوشا باشند.

کد خبر 484254 برچسب‌ها استان زنجان شهرداری شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان شهرداری شورای شهر جمعه بازار خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند

وال استریت ژورنال گزارش داد که ایالات متحده هواپیما‌های نظامی از جمله جت‌های جنگنده و هواپیما‌های بدون سرنشین خود را از امارات متحده عربی به قطر منتقل می‌کند. 

به گفته مقامات آمریکایی ناشناس، این اقدام نتیجه تصمیم امارات متحده عربی است که به آمریکا اجازه نمی‌دهد از پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی به یمن و عراق حملات هوایی انجام دهد.

گفته می‌شود که ایالات متحده این تجهیزات را به پایگاه هوایی العدید در قطر منتقل می‌کند، جایی که استفاده از آن محدودیتی نخواهد داشت. 

به گفته این مقامات امارات از بیم آنکه به همکاری با آمریکا در حمله fه عراق و یمن متهم نشود و هدف حمله نیرو‌های مقاومت قرار نگیرد، از آمریکا خواسته جنگنده‌های خود را به پایگاه دیگری منتقل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین