Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: 200 نفر از دانش‌آموزان پسر پایه دهم و یازدهم متوسطه منطقه سردشت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، علی اصغر ایزدی گفت: 200 نفر از دانش‌آموزان پسر از مناطق عشایری مدارس مشایخ، سردشت و قلعه مدرسه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این دانش‌آموزان به مدت سه شبانه‌روز از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، معراج شهدا، نهرخین و هویزه بازدید و در رزمایش شرکت خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری هدف از این اعزام را، آشنایی بیشتر با فرهنگ بسیجی، ایثار و شهادت و نیز بازدید از مناطق عملیاتی، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند امام(ره) و مقام معظم رهبری دانست.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: راهیان نور اعزام دانش آموزان عشایری چهارمحال و بختیاری مناطق عملیاتی دانش آموزان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی انور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: امتحانات نهایی پایه متوسطه با پیگیری‌های صورت گرفته، در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخور پوله و سیدالشهدای چهار تخته برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون برگزار می‌شود.

رحیمی انور تصریح کرد: در گذشته، دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد باید کیلومترها راه سخت گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون پیمایش می‌کردند و برای ۱۲۰ دانش آموز در این چهار حوزه امتحانی، خطرات جاده‌ای وجود داشت و هزینه‌های زیادی برای طی کردن در مسیرهای سخت گذر به آنها تحمیل می‌شد.

کد خبر 6097087

دیگر خبرها

  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری