Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نوبافت شادیلون از اعزام تیم نوجوانان جودوی این باشگاه به رقابت‌های لیگ برتر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد زندروحانی در خصوص اعزام تیم جودوی نوجوانان نوبافت شادیلون اظهار کرد: روز پنجشنبه مسابقات لیگ برتر جودوی جوانان کشور آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم به نتایج خوبی در این رقابت‌ها دست یابیم، گرچه کار سختی در پیش داریم اما ناامید نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اسپانسر این تیم تصریح کرد: کارخانه نوبافت شادیلون که زیرمجموعه کارخانه مشهدنخ است، در فضایی که کشور در شرایط اقتصادی خاصی به سر می‌برد، به حمایت از ورزش پرداخته که باید از این دوستان تشکر کنیم که دعوت ما را برای حضور در ورزش و تیمداری پذیرفتند. در رده سنی نوجوانان در رشته جودو و همچنین در رده سنی بزرگسالان در رشته کوراش، نوبافت شادیلون تیمداری می‌کند.

مدیرعامل باشگاه نوبافت شادیلون در خصوص علت حضور در رشته جودو با توجه به تعلیق این رشته ورزشی در ایران خاطرنشان کرد: با توجه به تعلیق جودو، سعی کردیم انگیزه‌ای در جودوی مشهد و خراسان ایجاد کنیم تا زیر سایه امام رضا(ع) علاوه بر قهرمانی در مسابقات کشوری، اجازه ندهیم جودوکاران نوجوان خراسانی که به معنای واقعی کلمه مستعد و آینده‌دار هستند، دلسرد شوند. فراموش نکنیم که جودو رشته‌ای المپیکی است و انشالله در آینده نزدیک با رفع تعلیق، دوباره شرایط برای فعالیت ایران در این رشته ورزشی در ابعاد بین‌المللی فراهم خواهدشد، پس چه بهتر که از سوختن نسل‌های بعدی جلوگیری کنیم.

زندروحانی افزود: شاکله اصلی تیم نوبافت شادیلون را ملی‌پوشان و افتخارآفرینان نوجوان جودوی خراسان تشکیل می‌دهند. 50 درصد از اعضای تیم ملی‌پوش هستند. عیسی‌زایی، نایب‌قهرمان آسیاست و در 3 وزن نیز جودوکاران مشهدی به عنوان قهرمانی ایران دست یافته‌اند.

وی در رابطه با نحوه برگزاری لیگ برتر جودوی نوجوانان کشور تصریح کرد: مسابقات به صورت دوره‌ای در سه هفته برگزار می‌شود. هفته نخست در تهران، باید به مصاف سه تیم برویم. سه‌شنبه تیم با قطار عازم تهران می‌شود. صبح پنجشنبه در 9 وزن آغاز می‌شود. در لیگ برتر سال جاری، 15 تیم‌ از استان‌های مختلف کشور حضور دارند.

مدیرعامل باشگاه نوبافت شادیلون در خصوص هدف‌گذاری تیمش در نخستین حضور در لیگ برتر گفت: با سرمربی‌گری امین قاسمی‌نژاد، پیشکسوت و ملی‌پوش سابق تیم ملی کشورمان و با انگیزه‌ای که داریم، قطعا به کسب نتایج درخشان در این دوره از رقابت‌ها امیدواریم. بازیکنان تیم نوبافت عموما متولدین بازه 81 الی 83 هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور