Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از آغاز عملیات احداث سالن انتظار در آرامستان بهشت محمدی سنندج خبر داد و گفت: این سالندر زمینی به مساحت ۵۷۶ مترمربع شامل سالن انتظار، سایت اداری، سردخانه با گنجایش ۵۰ میت وهمچین ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق سرفراز رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: مراجعین این سازمان بعلت درگذشت بستگانشان در شرایط روحی و روانی مناسبی نیستند بنابراین تسریع در انجام امورات کفن ودفن از مهم‌ترین اولویت‌های کارکنان این سازمان است.

او بیان کرد: انتقال دفتر پزشکی قانونی از خیابان شهید تعریف به داخل سازمان آرامستان‌ها در بهشت محمدی به منظور رفاه حال شهروندان و تسریع در امور کفن و دفن یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان است که موجبات رضایتمندی شهروندان را هم در برداشت.

وی گفت: در حال حاضر کلیه مراحل صدور جواز دفن در آرامستان بهشت محمدی انجام می‌شود.

سرفراز افزود: مراحل صدور مجوز دفن و همچنین امورات مربوط به کفن ودفن زمانبر است ودر حال حاضر سالن انتظار در این آرامستان بسیار کوچک وجوابگوی مراجعان نیست.

وی از آغاز عملیات احداث سالن انتظار خانواده متوفیان در آرامستان بهشت محمدی سنندج خبر داد و اظهار دشت: این سالن در زمینی به مساحت ۵۷۶ مترمربع در جنب غسالخانه واقع در قطعه دو احداث خواهد شد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج افزود: در این زمین علاوه بر احداث سالن انتظار، سایت اداری، سردخانه با گنجایش ۵۰ میت و همچنین ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی احداث می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات رسانی آرامستان بهشت محمدی سالن انتظار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سو استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آن‌ها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع‌آوری شدند.
به گفته این مسؤول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6095471

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا