Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح دو پروژه مهم آبرسانی در هرمزگان، وارد بندرعباس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اردکانیان وزیر نیرو در هفدهمین هفته از پویش #الف_ب_ایران وارد بندرعباس شد تا دو پروژه مهم آبرسانی در استان هرمزگان را افتتاح کند.

در راستای اجرای پویش سراسری «الف ب ایران» قرار است تا پایان سال هر هفته طرح‌هایی در صنعت آب و برق توسط وزیر نیرو به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا طرح انتقال آب به شهر تازیان و روستاهای شمال بندرعباس در سفر امروز رضا اردکانیان وزیر نیرو مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

این پروژه شامل خط انتقال آب به طول ۸.۷ کیلومتر با لوله های فولادی به قطر ۶۰۰ میلیمتر از میدان ورودی شهر بندرعباس تا ایستگاه پمپاژ چهچکور است.

 همچنین یک ایستگاه پمپاژ در چهچکور با ظرفیت ۴۵۰ لیتر در ثانیه و مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی بتنی شهرو نیز امروز با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

 اعتبار هزینه شده برای این طرح ۲۲۰ میلیارد ریال است.

با افتتاح این طرح، شهر تازیان و ۴۴ روستای واقع در شمال بندرعباس با جمعیتی بالغ بر ۱۰۲ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر نیرو هرمزگان بندرعباس اردکانیان وزیر نیرو وارد بندرعباس شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور