Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:11:57 GMT

انتشار پشت پنجره سیدمهدی شجاعی در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۹۳۹۱

انتشار پشت پنجره سیدمهدی شجاعی در ترکیه

ناشر ترک رایت کتاب «پشت پنجره» سید مهدی شجاعی را برای انتشار در ترکیه خریداری کرد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ انتشارات MEVSIMLER  ترکیه رایت کتاب «پشت پنجره» نوشته سید‌مهدی شجاعی را خریداری کرده است،‌ همچنین شورای گرنت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ 400 یورو به عنوان حمایت برای انتشار این کتاب به زبان ترکی در کشور ترکیه در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثر داستانی شجاعی با عنوان «پشت پنجره» داستانی است برای مخاطب کودک. داستانی که با بن‌مایه یکی از مشکلات اساس روانشناختی کودکان شکل گرفته است. قهرمان این داستان؛ علی کودکی است که شب‌ها در اتاق خود و در هنگام خواب احساس می‌کند که موجوداتی از پشت پنجره در حال نزدیک شدن به او هستند و حتی برخی از آنها در حال حرکت و آویزان شدن از تخت او. فشار و استرس ناشی از این توهم او را لاجرم متوجه والدینش می‌کند تا به کمک آنها به راز این وهم پی‌ببرد و علی بر ترس خود فائق آید.

فروش رایت «مردگان باغ سبز» به ناشران ترکیه و آذربایجانفروش رایت 3 کتاب دفاع مقدس به ناشر آمریکاییفروش رایت 30 اثر در نمایشگاه کتاب تهران

داستان «پشت پنجره» داستانی رئالیسی و برگرفته از یکی از مهمترین و جدی‌ترین معضلات و نیازهای کودکان امروزی است. داستانی که در فضایی غیر‌فانتزی سعی کرده با شکلی رئال و با زبانی به غایت ساده به طرح مساله خود بپردازد و در پایان نیز برای آن راه‌حلی پیشنهاد بدهد.

متن شجاعی در این کتاب با تصویرگری سارا میاری نیز همراه شده است. تصویرگری جوان که برای این کتاب استفاده از تکنیک نقاشی‌های رئال را انتخاب کرده است و البته در این میان توانسته از پس خلق تصویر موجودات موهومی که علی از آنها می‌ترسد نیز برآید. تصویرهای پررنگ و پرجزئیات او در این کتاب که با جزئی‌نگری تحسین‌شده‌ای نیز همراه است و استفاده حساب شده از رنگ در خلق این تصاویر بر جذابیت بیش از پیش این کتاب افزوده است.

شجاعی در این کتاب در فضایی غیرآئینی و بر پایه باورهای روانشناسی کودک برای مخاطبان کودک به داستان‌سازی پرداخته است که این مسئله نیز کتاب او را منحصر به فرد کرده است.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات پشت پنجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته‌های اخیر با هدایت مسعود شجاعی چهره متفاوتی از خود نشان داده و با کسب امتیازات متوالی خود را از منطقه سقوط دور کرده و حالا به کسب رتبه تک رقمی در لیگ فکر می‌کند.

هواداری‌ها پس از صعود به جمع هشت تیم برتر جام حذفی، صنعت نفت آبادان را نیز در لیگ برتر شکست دادند و حالا با انگیزه زیاد، خود را آماده بازی با ملوان در بندر انزلی کرده‌اند.

تقابل این هفته مسعود شجاعی، سرمربی جوان هوادار با مهدی تارتار که تیم شگفتی‌ساز امسال ملوان را هدایت کرده، از جذابیت‌های بازی‌های این هفته خواهد بود. شجاعی امروز با جدیت زیاد تیمش را برای حفظ روند خوب بنفش‌ها تمرین داد.

هوادار امروز پس از یک جلسه تمرین سبک با اتوبوس راهی انزلی می‌شود تا خود را آماده مصاف فردا با ملوان کند.

دیگر خبرها

  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت
  • محمد علی علومی شاهنامه‌پژوه بمی درگذشت
  • نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم