Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: طبق آیین نامه ابلاغی در هر بیمارستان باید یک واحد هوم کر ایجاد شده و بیمارستانها بیماران موردنظر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آنان بسپارند.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، یکی از مشکلات موجود در سیستم درمانی بستری شدن برخی بیماران به دلیل خدمات معمولی در بیمارستانهاست؛ به شکلی که دریافت چنین خدماتی توسط بیمار هزینه‌های زیادی مانند ایاب و ذهاب، تلف شدن زمان زیاد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به دنبال دارد.‌ یکی از طرح‌هایی که در دست اجراست، ارائه خدمات هوم کر(مراقبت از بیمار در منزل ) توسط مراکز هوم کر در کشور است.

محمد میرزابیگی، رئیس سازمان نظام پرستاری در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره «میزان دسترسی مردم به مراکز ارائه خدمات پرستاری در منزل»، اظهار داشت: مردم می‌توانند از بیمارستان‌ها در خصوص فعالیت این مراکز سوال کنند و مراکز هوم‌کر موجود در بیمارستان‌ها نیز می‌توانند تبلیغات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهند؛ ضمن اینکه در هر بیمارستان باید طبق آیین‌نامه ابلاغی یک واحد هوم‌کر ایجاد شود.

وی ادامه داد: بیمارستان‌ها باید با مراکز قانونی هوم‌کر قرارداد بسته و بیماران موردنظر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آنان بسپارند. مسیر دیگر اطلاع از فعالیت هوم‌کرها نیز سایت معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است که در آن نام مراکز هوم‌کر قانونی همراه با تلفن تماس و مشخصات‌ آنها ذکر شده است.

رئیس سازمان نظام پرستاری در پاسخ به این پرسش که «چقدر بر مراکز پرستاری خصوصی نظارت دارید؟»، خاطرنشان کرد: تاکنون نظارتی بر آنها نداشتیم، اما اکنون در طرح جدید خود موضوع نظارت بر این مؤسسات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کردیم که امیدواریم از ما برای نظارت بر این مؤسسات دعوت شده تا نظارت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: پرستاری بیمارستان ها بیماران هوم کر رئیس سازمان نظام پرستاری بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان