Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@02:50:56 GMT

آغاز ثبت‌نام اعتکاف در مسجد جمکران از ۲۷ بهمن‌ماه

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۱۰۳۴

آغاز ثبت‌نام اعتکاف در مسجد جمکران از ۲۷ بهمن‌ماه

به گزارش مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی روز شنبه با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مسجد مقدس جمکران طبق سنوات گذشته، اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در آیین اعتکاف در این مکان مقدس از ۲۷ بهمن تا ۱۰ اسفندماه انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی اعتکاف به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

etekafqom.com مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مسجد مقدس جمکران برای آیین اعتکاف امسال دو هزار نفر از خواهران و برادران معتکف را پذیرش می‌کند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برپایی محافل صحیفه خوانی، نهج‌البلاغه خوانی و محافل قرآنی، سخنرانی، مناجات خوانی و مداحی مداحان اهل‌بیت در آیین اعتکاف در این مکان مقدس خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این مراسم روح‌بخش مانند سال‌های گذشته با شور و شعور معنوی و مهدوی برگزار شود.

حسین‌آبادی در پایان بابیان این‌که اعتکاف در مسجد مقدس جمکران هزینه‌ای ندارد و معتکفین میهمان سفره حضرت ولی‌عصر(عج) هستند، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل ثبت‌نام و انجام قرعه‌کشی، از طریق پیامک اطلاع‌رسانی در خصوص پذیرش و نحوه دریافت کارت صورت خواهد گرفت.

مراسم معنوی اعتکاف از ۱۳ رجب هم‌زمان میلاد باسعادت حضرت علی (ع) به مدت سه روز برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اهل بیت پیامک حضرت علی حضرت ولی عصر مسجد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مسجد مقدس جمکران اعتکاف در مسجد آیین اعتکاف ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران

تصاویری از حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران برای تحویل گرفتن پیکر مطهر شهدای گمنام را می‌بینید. این شهدا روز جمعه طی مراسمی در مسجد مقدس جمکران تدفین می‌شوند.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها