Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:42:20 GMT

سروری: مجلس یازدهم باید دولت را در ریل قانون قرار دهد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۱۸۹۳

سروری: مجلس یازدهم باید دولت را در ریل قانون قرار دهد

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه لیست ایران سربلند به دنبال پایانی بر رانت‌خواری و آغازی بر شفافیت در همه عرصه‌ها است، گفت: مجلس یازدهم باید پاسخگو بوده و دولت را در ریل قانون قرار دهد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی نشست خبری که با حضور رئیس و سخنگوی این شورا در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: مجلس یازدهم باید "نه" بزرگی به وضع موجود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لیست ایران سربلند به دنبال پایانی بر رانت‌خواری و آغازی بر شفافیت در همه عرصه هاست. 

بیشتر بخوانید: پیرهادی: یک جوانگرایی خیلی جدی در شورای ائتلاف دنبال شد حداد عادل: نفی سهمیه‌بندی از اصول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است

سروری ادامه داد: مجلس یازدهم باید پاسخگو بوده و دولت را در ریل قانون قرار دهد که تحقق این امر به غیر از این موارد امکان پذیر نیست. 

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کرد: مجلس آینده باید از تقسیم‌های حزبی و جناحی پرهیز کند و از حاشیه زیستی بپرهیزد و نباید با حاشیه سازی، متن خواسته مردم مورد غفلت واقع شود. 

وی تصریح کرد: لیست ایران سربلند به دنبال این است نگاه تحول گرایانه را به منصه ظهور بگذارد.

سروری همچنین بیان کرد: افول مجلس در منظر مردم باعث شده که مجلس از جایگاه اصلی خود خارج شده و مردم برای آن جایگاهی که نظام به آن داده اعتباری قائل نباشند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: مجلس آینده اگر شفافیت را مورد توجه و مبنای کار خود قرار دهد، می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مجلس یازدهم پرویز سروری انتخابات98 دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین

دبیر کل ناتو در جریان سفری غافلگیر کننده به پایتخت اوکراین مجددا از شرکای غربی خواست در ارسال تسلیحات به اوکراین سریعتر عمل کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی "دی پرسه"، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در جریان سفر غافلگیر کننده خود به کی یف، پایتخت اوکراین از ارسال تسلیحات بیشتر به این کشور خبر داد. استولتنبرگ در جریان این سفر گفت که اعضای ائتلاف نظامی به آنچه در ماه های اخیر وعده داده بودند عمل نکرده اند.

وی با نگاهی به بسته کمکی میلیاری اخیرا تصویب شده در آمریکا وتعهدات انگلیس برای حمایت از اوکراین گفت: اما اکنون مطمئن هستم که این روند تغییر خواهد کرد.

استولتنبرگ با اشاره به عقب‌نشینی اوکراین در میدان جنگ گفت: «این شرایط تفاوت ایجاد خواهد کرد- همانطور که عدم حمایت باعث ایجاد تفاوت شد. برای پیروزی اوکراین دیر نیست.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو از شرکای غربی اوکراین خواست تا تسلیحات سریع‌تر و جامع‌تری به این کشور تحویل دهند. استولتنبرگ در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در کی‌یف گفت: تاخیرهای جدی منجر به عواقب جدی در میدان جنگ شده است.

استولتنبرگ با اشاره به پیشروی های اخیر روسیه در جنگ اوکراین به دلیل از جمله بن بست در کنگره آمریکا برای آزاد کردن کمک های مالی به این کشو از کشورهای ناتو خواست تا در مواقع تردید، کمک به اوکراین را به جای پر کردن زرادخانه‌های خالی خود در اولویت قرار دهند.

زلنسکی هم در کنفرانس مطبوعاتی مشترک تایید کرد که اولین محموله های تسلیحاتی ایالات متحده از قبل رسیده است. رئیس جمهور اوکراین گفت: «اما این روند باید تسریع شود. هنوز هیچ تعهد مشخصی برای ارائه سیستم های پاتریوت وجود ندارد، اما مراحل اولیه شکل گرفته است.

در عین حال دبیرکل ناتو امیدهای اوکراین برای دعوت زودهنگام برای پیوستن به ناتو را کاهش داد. استولتنبرگ گفت که قاطعانه بر این عقیده است که اوکراین در این ائتلاف جایگاهی دارد. وی افزود که سخت کار می کند تا اوکراین به عضویت این ائتلاف درآید. استولتنبرگ گفت، با این حال، برای تصمیم گیری درباره پذیرش این کشور اجماع بین 32 عضو اتحاد مورد نیاز است.

استولتنبرگ گفت که انتظار ندارد این امر تا اجلاس بعدی سران کشورها در ماه ژوئیه محقق شود، اما ابراز امیدواری کرد که بتوان در نشست سران به اوکراین نشان داد که اعضاء می خواهند آن را بیشتر به سمت این ائتلاف بکشانند.

در حال حاضر هیچ جدول زمانی برای پذیرش اوکراین در ناتو وجود ندارد و دعوتنامه رسمی نیز ارائه نشده است.

استولتنبرگ برای سومین بار از زمان آغاز جنگ گسترده روسیه به اوکراین سفر کرد. این سفر نیز مانند سفرهای قبلی به دلایل امنیتی از قبل اعلام نشده بود.

تحولات اوکراین| تلاش کی‌یف برای کسب حمایت 10 ساله آمریکااوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی