Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:34:29 GMT

سرنوشت یک جامعه در گرو یک قانون‌گذاری قوی است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۲۰۵۴

سرنوشت یک جامعه در گرو یک قانون‌گذاری قوی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت : سرنوشت یک جامعه در گرو یک قانون‌گذاری قوی است که این قانون‌گذاری نیز در مجلس شکل می‌گیرد.

حجت الاسلام "سید حکمت الله هاشمی پور" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: حضور مردم در انتخابات مساوی با تعیین سرنوشت‌شان است و سرنوشت یک جامعه در گرو یک قانون‌گذاری قوی است که این قانون‌گذاری نیز در مجلس شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اگر مردم مطالبه گر باشند و نماینده وظایفی که دارد را به نحو احسن و یا مطلوب انجام دهد قطعا بر روی سرنوشت، آسایش، آرامش، رفاه و زندگی روزمره مردم که بخش مهم آن معیشت مردم است، تاثیرگذار است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سطح نمایندگی مجلس پایین آمده و در وظایف جزئی و مختصر خلاصه شده است، تصریح کرد: رشد و پیشرفت یک کشور در گرو قانون درست، اجرا و نظارت بر قانون است که این وظیفه نمایندگان مجلس است.

هاشمی پور ادامه داد: برای انتخاب نماینده مجلس در کشور کسانی که از فیلتر شورای نگهبان تایید می‌شوند حداقل صلاحیت نمایندگی را دارند و کسانی که تایید نمی‌شوند به این معنی نیست که شایسته نیستند بلکه به این معنی است که صلاحیت این منصب را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع تخریب کاندیداهای دیگر برای اینکه کاندیدای مورد نظرمان رای بیشتری بیاورد یک بداخلاقی سیاسی و ناپسندی است که گرفتارش هستیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: وظیفه مردم این است که در میان کاندیداهایی که حداقل صلاحیت نمایندگی را دارند فردی که اصلح هست را انتخاب کنیم.

هاشمی پور افزود: نماینده‌ای اصلح است که آگاه و آشنا به قوانین و قانون گذاری، اجرا و نظارت بر قوانین و عدالت‌محور باشد و جزئی‌نگر نباشد.

وی بیان کرد: حضور مردم در انتخابات نشان از این است که نسبت به سرنوشت و کشورشان احساس تعلق می‌کنند و سرنوشت این مملکت برایشان مهم است و رضایتمندی مردم نسبت به نظام و حکومت را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین شیوه این است که داوطلبان رقابتی سالم با بیان دیدگاه‌ها، نظرات و برنامه‌هایشان داشته باشند و برنامه‌های رقیب خود را و نه خود فرد را نقد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 كهگيلويه و بويراحمد انتخابات مجلس یازدهم هاشمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند