Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:36:57 GMT

رابطه عمیق حاج قاسم و حاج عماد از نگاه خواهر مغنیه

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۲۳۰۸

رابطه عمیق حاج قاسم و حاج عماد از نگاه خواهر مغنیه

خواهر شهید عماد مغنیه در گفت‌وگویی به توصیف روابط میان عماد مغنیه و سردار سلیمانی پرداخت.

به گزارش ایسنا، زینب مغنیه، خواهر عماد مغنیه در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد گفت: شهید مغنیه به اصل ولایت فقیه پایبند بود و به این اصل ایمان داشت، جهاد وی برگرفته از این اصل است تا جایی که وی در ابتدای فعالیت‌های جهادی خود علیه دشمن صهیونیستی اصرار داشت که با امام خمینی (ره) دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهر مغنیه افزود: حاج عماد امام خمینی (ره) را پدر خود می‌دانست و خود ر ا پسر و سرباز امام به شمار می‌آورد و از تعالیم ایشان پیروی می‌کرد، در راه ایشان قدم برمی‌داشت و برای تحقق اهداف عالی و اقتدار امت اسلامی از فکر و اندیشه امام پیروی می‌کرد.

زینب مغنیه گفت: قدس قبله جهاد حاج عماد بود، او هیچ‌گونه عذری برای عدم حضور ما در روز جهانی قدس را نمی پذیرفت و بر اهمیت حضور در این روز تاکید می‌کرد.

وی در بخشی از گفت‌وگوی خود با این پایگاه خبری لبنانی بر روابط نزدیک و برادرانه شهید عماد مغنیه با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد  و گفت: روابط میان حاج عماد و سید حسن نصرالله برادرانه و بسیار محکم بود، آن‌ها یک روح در دو جسم بودند. حاج عماد راز پیروزی مقاومت را در سید حسن می‌دید و او را رهبری می‌دانست که اطاعت از آن واجب بود.
زینب مغنیه در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به روابط شهید عماد مغنیه با شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

 وی در وصف این رابطه متحیر ماند و گفت: چه باید بگویم، روابط آن‌ها عمیق‌تر از دوستی و برادری و کار و جهاد بود. آن‌ها دو سرباز مسیر ولایت بودند  و برای پیروزی قضایای امت در زیر عبای ولی بودند.

وی گفت: ما به عنوان خانواده مغنیه قبل از شهادت حاج عماد با شهید سلیمانی دیدار نکرده بودیم اما شهید سلیمانی پس از شهادت حاج عماد رفت و آمدهایش را بیشتر کرد و تلاش می‌کرد که عشق شدیدش به حاج عماد و متاثر شدن از شهادت وی را نشان دهد. او لباس مشکی حاج عماد که در زمان شهادت بر تن داشت نگه داشته و آن را در قابی شیشه‌ای با تصاویر شهدا و فرماندهان قرارد داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی عماد مغنیه سيدحسن نصرالله فلسطين شهید عماد مغنیه زینب مغنیه حاج عماد سید حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • ۷ نشانه که می گوید باید کسی که دوستش دارید را ترک کنید
  • صنعت حمل و نقل بین المللی: مروری جامع با نگاهی عمیق به نقش هوش مصنوعی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون