Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی کیانی دبیر بخش بین‌الملل نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از نهایی شدن حضور ۱۱ کشور در این دوره خبر داد و گفت: امسال بخش بین‌الملل جشنواره با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور برگزار شده است و پس از رایزنی‌های انجام شده، ۱۱ کشور شامل افغانستان، اندونزی، آذربایجان، عراق، ترکیه، ایتالیا، رومانی، بنگلادش، هندوستان، قزاقستان و کره جنوبی در این دوره از جشنواره حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره برنامه‌های جانبی این بخش نیز اظهار داشت: در این دوره سلسله نشست‌های تخصصی همچون نقش فناوری‌های نوین در حوزه مد و لباس با حضور اساتیدی همچون امیرحسین اسعدی؛ مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

کیانی در ادامه از برپایی ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با حضور جمعی از مهمانان خارجی خبر داد.

او درباره عناوین این نشست‌ها، گفت: امسال بخش بین‌الملل در کنار بدنه اصلی جشنواره مد و لباس فجر و در یک محل مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود و این امکان به خوبی فراهم شده تا کلیه علاقمندان، طراحان و تولیدکنندگان امکان بهره بردن از این بخش را داشته باشند.

کیانی، جشنواره مد و لباس فجر را گامی مهم در راستای تعامل فرهنگی خواند و بیان کرد: به طور حتم این رویداد اقدام مهمی در راستای شناساندن استعدادهای هنری ایران به شمار می‌رود که می‌تواند نقش مهمی را در تعاملات فرهنگی ایفا کند.

او جشنواره مد و لباس فجر را عامل مهمی در تعریف فرهنگ پوشش به شکل درست در جامعه دانست و گفت: با یک نگاه ساده به سطح اجتماع می‌توان دریافت که چقدر عوامل هنری به واسطه جشنواره مد و لباس فجر در لباس و پوشش مردم وارد شده است و برخلاف دهه‌های گذشته رنگ، ارزش و قابلیت خود را به دست آورده است.

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

کد خبر 4853141 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افغانستان ایتالیا مد و لباس انقلاب اسلامی ایران ترجمه کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی دهه فجر سردار سلیمانی ادبیات جهان مد و لباس ادبیات صنایع دستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردشگری نشر مرکز جشنواره مد و لباس فجر نهمین جشنواره بخش بین الملل برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه رشد استعداد‌های هنری ادبی جوان با همراهی واحد سمنان، جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان در دو بخش شعر و داستان می‌توانند حداکثر ۵ اثر خود را تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ به نشانی https://eas.iau.ir/fa/form/۲۸ ارسال کنند.

همچنین بخش ویژه  پاسداشت زبان فارسی هم در این جشنواره برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۳۶۸۱۶۸۹ -۰۲۱ تماس بگیرید یا به نشانی پیام‌رسان «بله» bashgahe_roshd@ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب افتتاح شد + عکس و فیلم
  • بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب افتتاح شد
  • حضور نشر «خبر امروز» در نمایشگاه مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب
  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • حضور فعال معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت در نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • نوای خوشِ هزار دف؛ از کردستان تا سراسر ایران
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود