Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان شهردار کرمان گفت: در شرایط خاص اقتصادی، برای اینکه سهم استان کرمان از گردشگری کلان کشور کم نشود، باید حضور پررنگ تری داشته باشد زیرا ضرر این حضور کمرنگ به خودمان بر می گردد.

"سیدمهران عالم زاده" در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران در جمع خبرنگاران کرمانی اظهار کرد: نمایشگاه خوب و پر رونق بود و همه استان ها فعالانه حضور داشتند اما به نظر من باید حضور استان کرمان چه شهرداری ها، سایر دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی گردشگری باید فعالانه تر حضور پیدا می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط خاص اقتصادی، برای اینکه سهم استان کرمان از گردشگری کلان کشور کم نشود، باید حضور پررنگ تری داشته باشد زیرا ضرر این حضور کمرنگ به خودمان بر می گردد.

عالم زاده درباره حضور شهرداری کرمان در نمایشگاه بین المللی گردشگری عنوان کرد: معتقدیم هم کل استان و هم مرکز استان را باید به صورت ویژه معرفی کنیم چراکه هر کس به بم، سیرجان و دیگر شهرهای استان می رود قطعا در کرمان نیز اقامت خواهد داشت و معرفی ظرفیت های استان در حوزه های تاریخی، طبیعی و سایر امکانات از جمله معادن، صنعت، کشاورزی و ظرفیت های درمانی کمک می کند یک شناخت در کشور از استان کرمان به وجود بیاید و در حوزه بین المللی نیز کمک می کند آژانس های مسافرتی و مردم برای حضور در کرمان برنامه ریزی کنند.

شهردار کرمان در ادامه درباره برنامه ریزی برای پذیرائی از مسافران نوروزی و به ویژه زاران مرقد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهرداری عضو ستاد تسهیلات سفر استان کرمان است که فارغ از وظایف ستاد، در زمینه اطلاع رسانی، ایجاد ایستگاه های ورودی شهر، ساماندهی ویژه گلزار شهداء، خدمات دهی مضاعف در جنگل قائم و ... برنامه ریزی کرده و اگر قرار باشد ستاد اسکان در همان موقعیت محلی و فضای جنگل در قالب چادر به مسافران ارائه شود، آماده همکاری هستیم و در تصمم گیری برخی موضوعات، شهرداری باید پشتیبانی کند.

وی اظهار کرد: شهرداری کرمان جشنواره نوروزی را در نوروز 99 برگزار می کند و با توجه به تجربه سال قبل سعی می کنیم برنامه ها از لحاظ کیفی و کمی بهتر باشد و با توجه به اینکه نخستین عید بعد از شهادت سردار سلیمانی است، برنامه ها با رنگ و بوی معنوی خاصی طراحی و اجرا می شود که امیدواریم مردمی که کرمان را در نوروز امسال به هر عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند از برنامه های تدارک دید شده شهرداری استفاده کرده و یاد و خاطره خوبی از کرمان داشته باشند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گردشگری کلان کشور برنامه ریزی استان کرمان حضور پررنگ سهم استان برنامه ها باید حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک

محمدحسن اسدی در کوهپیمایی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک که با همت اداره رفاه کارکنان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برای این کوهپیمایی بزرگ به فال نیک می‌گیریم، از حضور در اجتماع خانواده شهرداری شیراز ابراز خرسندی کرد.

اوافزود: امروز را روزی برای ورزش خانوادگی و سلامت جسم قرار دادیم تا ورزش و نشاط اجتماعی را در خانواده بزرگ شهرداری شیراز ترویج دهیم.

شهردار شیراز از تلاش دست‌اندرکاران برای ثبت روزی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و تقدیر کرد.

اسدی گریزی نیز به تاریخچه ایجاد فضای تفریحی و امن بوستان کوهستانی دراک زد و یاد و نام همه کسانی که در ۱۲ سال گذشته در بهبود فضای این بوستان نقش داشتند، گرامی داشت.

او همچنین به تدبیر مدیریت شهری برای تحول این نقطه از کلان‌شهر درراستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: پروژه پارک آبی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عملیات اجرایی پروژه آکواریوم نیز درحال انجام است.

شهردار شیراز خبر احداث تله کابین را نیز به خانواده بزرگ شهرداری این کلان‌شهر داد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به اقدامات شهرداری شیراز به‌ویژه نوروز با توجه به حجم بالای گردشپذیری این کلان‌شهر و برنامه‌های پیش‌رو از همراهی خانواده بزرگ شهرداری با مدیریت شهری و رقم خوردن اتفاقات خوب تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)