Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:11:15 GMT

ضربه به بزرگترین هژمونی دنیا کوچک جلوه داده نشود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۲۹۳۲

ضربه به بزرگترین هژمونی دنیا کوچک جلوه داده نشود

ایسنا/مازندران رییس بسیج رسانه کشور گفت: ضربه ایران به بزرگترین هژمونی دنیا نباید توسط رسانه‌ها کوچک و ناچیز جلوه داده شود.

محمود بصیری در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر مازندران که صبح امروز در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه آزاد سما چالوس برگزار شد، اظهار کرد: در دنیای امروز خبر بد، مهم شده است و در واقع خبر خوب خبری است که بد و نامعقول باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بزرگترین خبر عالم را مرگ و شهادت اعلام کرد و افزود: ایران خاک قهرمانان است و رسانه‌ها وظیفه بسیار جدی دارند که باید بذر امید را در کشور پراکنند، امید دادن و سرپا نگاه داشتن مملکت و مقاومت است چراکه ما در حال عبور از خطرناکترین پیچ تاریخ قرار داریم.

رییس بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه‌ها باید خبرها رو ببینند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مقابل ابر قدرت‌ها ۴۱ سال ایستادگی کرده و برخی از رسانه‌ها گویا خط مطالبه‌گری را با سیاه نمایی اشتباه گرفتند.

بصیری تاکید کرد: شرایط آمریکا بسیار بد بوده است و فقط ظاهر خود را حفظ کرده و خوب نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: ما ملتی هستیم که برای اولین بار در تاریخ بشر به گوش بزرگترین هژمونی دنیا ضربه زده‌ایم، این در حالی‌ست که برخی رسانه‌ها در داخل بیشتر به ما نقد می‌کنند، نقد باید برای ساختن باشد نه تخریب که متاسفانه این شرایط ما است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جشنواره ابوذر رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • «طوفان الاقصی» بزرگترین شکست نظامی را برای اسرائیل رقم زد
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!