Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@01:28:54 GMT

وضعیت بازار شست‌وشوی فرش برای عید ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۲۹۵۶

وضعیت بازار شست‌وشوی فرش برای عید ۹۹

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه قالیشویان گفت: قیمت‌های شست‌وشو نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و ثابت مانده است. تاریخ انتشار: 12:30 - 26 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۵۵۳

حمید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، اظهار کرد: به دلیل شرایط اقتصادی نسبت به سال گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد با کاهش مشتری مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه قالیشویان افزود: با توجه به رکودی که وجود دارد قیمت‌های شست‌و‌شو نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و ثابت مانده است.

وی گفت: ۱۵ بهمن تا آخر اسفند اوج کار قالیشویی است، اما متاسفانه شاهد هستیم در این روز‌ها تعداد واحد‌های غیرمجاز افزایش یافته و به واحد‌های صنفی مجوز دار ضرر می‌رسانند.

محمدی با بیان اینکه مردم فریب تبلیغات قالیشویی‌های غیرمجاز را نخورند، تصریح کرد: این واحد‌ها هیچ ضمانتی ندارند و معتبر نیستند و علاوه بر اینکه ممکن است فرش مشتریان توسط این واحد‌ها سرقت شود، در صورت آسیب دیدن فرش نیز هیچگونه مسئولیت قبول نخواهند کرد و اتحادیه نیز در قبال آن‌ها مسئولیتی ندارد.

رئیس اتحادیه قالیشویان گفت: مشخصات حدود ۴۰۰ واحد قالیشویی مجوز دار در سایت این اتحادیه درج شده و مردم می‌توانند برای انتخاب قالیشویی مطمئن از این سایت کمک بگیرند.

وی درباره نرخ‌های شست‌وشو افزود: نرخ شست و شو درجه یک هر مترمربع فرش ماشینی ۱۰ هزار تومان، فرش دستباف معمولی ۱۷ هزار تومان، فرش کاشان و کرم ۲۴ هزار تومان، فرش تبریز و گل ابریشم ۴۵ هزار تومان، موکت معمولی ۳۷۰۰ تومان، موکت پرزدار ۴۶۰۰ تومان است و ۲۰ هزار تومان نیز به عنوان هزینه ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: وضعیت بازار کفش برای عید ۹۹

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصناف رئیس اتحادیه قالیشویان نسبت به سال گذشته هزار تومان واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد

آفتاب‌‌نیوز :

امروز اغلب نماد‌های تالار شیشه‌ای با کاهش مواجه شدند. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم دو میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحد رسید. شاخص هم‌وزن، اما ۱۳۲۱ واحد رشد پیدا کرد و در رقم ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد ایستاد. در حالی بازار در چهار روز قبل رشد کرده بود.

روز سه‌شنبه بیش از ۳۹۳ هزار معامله به ارزش ۵۷۷۶ میلیارد تومان در بورس انجام شد.

فولاد، فملی و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایجاد کردند. هم‌چنین ذوب، کاما و فولاد از نماد‌های پرتراکنش بودند که بجز کاما دو نماد دیگر منفی به کار خود پایان دادند.

فرابورس ایران هم امروز ۴۷ واحد کاهش یافت و شاخص آن به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

تعداد معاملات امروز فرابورس ۲۰۵ هزار فقره بود که ارزش آن به ۷۷۲۱ میلیارد تومان رسید.

خاور و ارفع بالاترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند، اما هرمز تاثیر منفی ایجاد کرد. نماد‌های پرتراکنش نیز خاور، فزر و کرمان بودند؛ که بجز فزر دو نماد دیگر مثبت شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه