Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره بی‌حاشیه و المپیکی تکواندوی ایران با انتقاد از بدقولی مسئولان ورزش در ندادن پاداش کسب سهمیه المپیک، گفت: ده درصد نیز از حقوق ۵ میلیون تومانی ما بابت مالیات کسر شده است.

سید میرهاشم حسینی در گفتگو با ایسنا، درباره آماده سازی تیم ملی تکواندو در راه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: از زمان آغاز اردوی تیم ملی واقعا تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و تمامی بچه ها مصمم به کسب نتیجه‌ای خوب در این رقابت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات زیر نظر کادر فنی تا زمان اعزام ادامه دارد و به مرور از فشار تمرینات کم خواهد شد. امیدوارم مزد زحماتمان را بگیریم و با دست پر به ایران بازگردیم.

دارنده مدال‌های نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی درباره حضور او و آرمین هادی‌پور دو چهره المپیکی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: کادر فنی تیم ملی صلاح دانست در این رقابت‌ها حاضر شویم و ما نیز طبق خواست سرمربی تیم ملی عازم قهرمانی آسیا خواهیم شد.

وی با تاکید بر کار سخت تیم ملی تکواندو برای کسب نتیجه مطلوب در این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: قاره آسیا و کشور کره‌جنوبی مهد تکواندو است و مسابقات قهرمانی آسیا همیشه حساسیت‌های خود را دارد. قطعا کشورهایی مثل کره‌جنوبی و چین با تمامی نفرات اصلی خود پا به این مسابقات می‌گذارند و به همین دلیل هم من و هم دیگر نفرات تیم کار بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت. ان‌شاءالله با دعای خیر مردم به بهترین نتایج برسیم.

نماینده وزن چهارم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با بیان اینکه از آمادگی خوبی برای حضور در این مسابقات برخوردار است، گفت: پیش از حضور در تمرینات تیم ملی پیگیر درمان آسیب‌دیدگی‌ام شدم و خدا را شکر در حال حاضر مشکل خاصی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ندارم.

حسینی در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره دریافت پاداش کسب سهمیه المپیک، خاطرنشان کرد: مسئولان قبل از کسب سهمیه اعلام کردند به نفرات المپیکی برای یک سال ماهیانه مبلغ ۵ میلیون تومان حقوق می‌دهند و همچنین بابت کسب سهمیه پاداش جداگانه پرداخت می‌کنند اما از جمع مبلغ ۶۰ میلیون تومان حقوق ۶ میلیون تومان بابت مالیات کم کردند.

تکواندوکار با آتیه تیم ملی و یکی از شانس‌های کسب مدال در المپیک توکیو، افزود: چند روز پیش به عنوان نیمی از حقوق یک ساله تا المپیک، از مبلغ ۳۰ میلیون تومان مبلغ ۲۷ میلیون تومان برای ما واریز شد و ۳ میلیون تومان به عنوان مالیات از این مبلغ کسر شد. در حقیقت پاداشی که قول داده بودند در کار نبود و تنها حقوق ۵ میلیونی را برای یکسال و آن هم با کسر مالیات به ما پرداخت می‌کنند.

حسینی با انتقاد از بدقولی درباره دادن پاداش به المپیکی‌ها، خاطرنشان کرد: این کار واقعا زشت و خنده‌دار است که پاداش و حقوق را یکی کرده‌اند و ۶ میلیون مالیات کسر کرده‌اند. ما ۳ سال پشت سر هم در مسابقات زیادی حضور داشتیم، وزن کم کردیم و مدام در اردوها بودیم اما با ما اینطور رفتار می‌کنند. هدف ما شاد کردن دل مردم است اما وقتی مسئولان قول می‌دهند باید سر قولشان بایستند. اینطور برخوردها قطعا اثر بدی بر روحیه ورزشکاران می‌گذارد و انگیزه‌مان را کم می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میرهاشم حسینی تيم ملي تكواندو ايران رقابت های قهرمانی آسیا رقابت ها میلیون تومان کسب سهمیه ۵ میلیون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا که با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شده بود، ظهر امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با قهرمانی ایران به پایان رسید.

در دیدار فینال این مسابقات که در شهر روی‌ اِت کشور تایلند برگزار شد، تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) به مصاف نماینده نخست لبنان رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد و قهرمان قاره کهن آسیا شد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دو ست متوالی با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۲ لبنان (الچبیب هادی – ابی کرم جاد) را شکست دادند تا والیبال ساحلی ایران برای دومین بار قهرمان زیر ۱۹ سال آسیا شود.

اکبرزاده و قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه نهایی نیز استرالیا یک را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا شد.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مدال طلای تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران چهارمین مدال والیبال کشورمان از آغاز ریاست سید میلاد تقوی در فدراسیون والیبال است که در مدت ۴۵ روز به دست آمده است و در راستای اهداف و سیاست‌های کلان فدراسیون والیبال در رشته والیبال ساحلی به ویژه رده‌های سنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی