Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های استان، انتخابی تیم استان در شهر باباحیدر با شرکت ۶۲ ورزشکار و ۸ تیم در ۴ رده سنی برگزار شد. 
در این رقابت‌ها رده سنی نوجوانان، جوانمرد ب باباحیدر مقام اول، جوانمرد الف باباحیدر مقام دوم  و تهمتن فرخشهر مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی جوانان تیم فیتس کلاب شهرکرد مقام اول را بدست آورد و 
تاراز گندمان و یاران ده چشمه دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در رده سنی بزرگسالان نیز جوانمرد باباحیدر مقام اول، تندیس فرخشهر مقام دوم و فیتنس کلاب شهرکرد مقام سوم را بدست آوردند و همچنین در رده سنی پیشکسوتان نیز تیم تندیس فرخشهر قهرمان شد.

امسال مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور در تاریخ ۵ اسفندماه در شهر زاهدان برگزار می‌شود و تیم استان نیز در این رقابت ها حضور خواهد یافت. 

پاورلیفتینگ یا وزنه‌برداری قدرتی یک ورزش قدرتی است که مانند وزنه‌برداری است و پاورلیفتینگ شامل حرکت اسکوات، ددلیفت و پرس سینه است که پاورلیفتینگ می‌تواند با تجهیزات یا بدون تجهیزات اجرا شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا پیشکسوتان چهارمحال و بختیاری وزنه برداری پاورلیفتینگ انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رده سنی مقام اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر