Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی از اتمام توزیع اقلام انتخاباتی در فرمانداری‌های استان تا پایان امروز خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نبی‌پور  با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ میلیون تعرفه انتخاباتی با هماهنگی وزارت کشور به استان منتقل شده است، اظهار کرد: این میزان تعرفه برای ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با هماهنگی صوت گرفته با هیات‌های نظارت و نیروهای امنیتی از ۲۴ بهمن ماه توزیع تعرفه‌ها در فرمانداری‌های خراسان رضوی آغاز و تا پایان امروز تمام اقلام انتخاباتی اعم از تعرفه‌ها، مهرها، پلمپ‌ها، دستگاه‌های احراز هویت و ... در فرمانداری‌های استان توزیع خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی با تاکید بر اینکه توزیع اقلام انتخاباتی تا پایان امروز به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های احراز هویت برای هر شعبه اخذ رای و به میزان ۱۵ درصد بیشتر در نظر گرفته شده تا اگر مشکلی برای دستگاهی به وجود آمد هرچه سریع‌تر جایگزین شود.

به گزارش ایسنا خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه اصلی دارای ۴ میلیون و ۵۰۳ هزار و ۶۱۰ نفر واجدین شرایط رای است که از این آمار ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۸۲ نفر زن و ۲ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۱۲۸ نفر مرد هستند.

تعداد رای اولی‌ها در خراسان رضوی هم در مجموع ۲۵۴ هزار و ۱۹۸ نفر است.


منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی فرمانداری های استان تا پایان امروز خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز خراسان رضوی، هم اکنون وجود رواناب موجب مسدود شدن محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه  و  محور روستای امیرآباد فیروزه شده است.  

روستا‌های ساروق و بهالگر  شهرستان داورزن  را هم سیلاب فرا گرفته است.

پل ارتباطی روستای بهانگر  به علت افزایش حجم سیلاب مسیر رودخانه تخریب شده است.


سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی فعال  و موجب ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان شده است.
هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

 

بارندگی شدید  امروز ۱۵ مورد آب گرفتگی در توحید شهر سبزوار داشت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار با اشاره به وقوع ۱۰ مورد آب گرفتگی اماکن و ۵ مورد معابر در توحیدشهر بر اثر بارندگی امروز، افزود: در پی بارندگی شدید امروز در مجموع ۱۵ مورد آب گرفتگی، دو مورد سقوط درخت و یک مورد گرفتار شدن خودرو سواری در سیلاب به وقوع پیوست و  آتش نشانان با تجهیزات لازم با تلاش چند ساعته و با همکاری مدیریت بحران شهرداری به یاری شهروندان شتافتند.

معصومی صدرافزود: با اعلام هشدار‌های قبلی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش، سازمان آتش نشانی سبزوار و اعضاء مدیریت بحران شهرداری در آماده باش کامل قرار داشتند و بلافاصله بعد از شروع بارندگی آتش نشانان در شهرداری سبزوار آب گرفتگی‌های روی داده را رفع کردند.

وی افزود: منشاء عمده روان آب‌های جاری شده در معابر توحید و به ویژه انتهای خیابان کوثر به سمت نیروگاه برق، از زمین‌های شمال توحید شهر و خارج از  محدوده خدماتی است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب