Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- عبدالرضا موسوی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال که در این مدت برخی از هزینه های تیم را پرداخت کرده  است.  کمک هایی که بلاعوض نیست و همان طور که خود موسوی هم تایید کرده باید به او برگردانده شود. تا اینجا مشکل خاصی وجود ندارد، اما یک موضوع بسیار مهم در بازپرداخت این پول توسط باشگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قرارداد منعقد شده بین او و باشگاه این هزینه باید در زمان مشخص شده برگردانده شود.  نکته جالب قرارداد، جریمه ۵۰ میلیون تومانی است که گفته می شود به ازای هر روز دیرکرد در پرداخت طلب موسوی باشگاه استقلال باید آن را به عنوان جریمه  پرداخت کند!

طبق شنیده ها این عضو هیات مدیره تا کنون حدود ۷ میلیارد تومان برای استقلال هزینه کرده یا بهتر است بگوییم قرض داده است.  باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دیرکرد ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر روز تاخیر، باید سر موقع این چند میلیارد تومان را بازپرداخت کند.  

 موسوی امروز اعلام کرده بود در صورتی که تا پایان هفته وضعیت مدیرعاملی استقلال مشخص نشود او از این باشگاه جدا خواهد شد. این عضو هیات مدیره استقلال زمانی که تازه به مجموعه این باشگاه اضافه شده بود عنوان کرده بود حاضر است نه تنها هزینه های استقلال بلکه هزینه های رقیب سنتی‌اش یعنی پرسپولیس را هم متقبل شود.

اظهار نظری که نشان می‌دهد او کلا آدرس را اشتباهی آمده است و درک درستی از مفهوم فوتبال حرفه‌ای ندارد.

کد خبر 484364 برچسب‌ها باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته اخیر لیگ دسته اول تیم دریای بابل مقابل مس شهر بابک به میدان رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نکته قابل توجه در حاشیه این بازی حضور تعدادی از هواداران خانم در اطراف ورزشگاه بابل بود.

با توجه به اینکه ورزشگاه شهر بابل از نظر زیرساختی امکان پذیرایی از هواداران زن را ندارد هنوز مجوز حضور بانوان در این ورزشگاه صادر نشده اما زنان علاقمند به فوتبال و طرفداران بابلی در بازی اخیر تیم خود را تنها نگذاشتند.

تعدادی از علاقمندان خانم تیم دریای بابل در پشت در ورزشگاه و از پشت فنس‌ها به حمایت از تیم محبوب شهر خود پرداختند. علاوه بر مردان که روی سکوهای ورزشگاه مستقر شده بودند زنان نیز از پشت نرده ها به حمایت از تیم خود دست زدند و تصاویر جالبی از حضور آنها به ثبت رسید.

عکاس: امیر صالحیان

دیگر خبرها

  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال