Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در جلسه معارفه خالد جعفری به‌عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه جانبه حسین فیروزی در این سمت اظهار کرد: ایشان هر آنچه در توان داشتند برای توسعه و اعتلای کردستان انجام دادند و امروز سکان مدیریت اقتصادی کردستان به یکی دیگر از مدیران متعهد و کارآمد سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کردستان افزود: به‌ دلیل شرایط استان و وضعیت کشور، بخش اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است، امیدواریم معاون جدید اقتصادی بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ایجاد روحیه تعامل و همکاری، گام‌های بزرگتری برای رشد و توسعه اقتصادی استان بردارد.  

مرادنیا گفت: ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری و افزایش سرانه درآمدی از خواسته‌های به حق مردم است که باید همه تلاش کنیم به آن جامه عمل بپوشانیم.  

خالد جعفری، سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نیز در این مراسم گفت: امیدواریم بتوانیم علی‌رغم محدویت اعتباری کشور با مدیریت جهادی قدم‌های بزرگی برای اتمام کارهای بزرگ شروع شده در استان برداریم.  

خالد جعفری پنجشنبه هفته  گذشته با حکم استاندار کردستان به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب شد، این سمت پیشتر و به مدت ۶ سال در اختیار حسین فیروزی بود که مدتی پیش به عنوان معاون سازمان فنی حرفه‌ای کشور معرفی و مشغول به‌کار شد.  

کد خبر 484352 برچسب‌ها مخابرات استان کردستان اینترنت مادر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مخابرات استان کردستان اینترنت مادر اقتصادی و توسعه منابع استاندار استاندار کردستان سرپرست معاونت خالد جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان

استاندار کردستان، گفت: سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی استان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ از ظهر امروز در مراسم جهانی روز کارگر که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با تبریک روز و هفته کارگر، اظهار داشت: جامعه کارگری، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و کارفرمایان  در کنار هم اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آوردند و در استان نیز عمده کار و زحمات این حوزه بر  دوش این قشر زحمت‌کش است.

وی با بیان اینکه استان‌های غرب کشور از جمله کردستان از مشکلات مزمن زنج می‌برند، گفت: امیدواریم که کم و کاستی‌ها با وجود نیروهای توانمند کردستانی در کشور برطرف شود.

استاندار کردستان با اشاره به مشکل بیمه کارگران، افزود: بر اساس اعلام مدیرکل تامین اجتماعی، خوشبختانه سهمیه 300 نفری برای برخورداری کارگران ساختمانی کردستان از بیمه اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که مشکل بیمه سایر کارگران شاختمانی استان برطرف شود.

زارعی‌کوشا بیان کرد: کارگران نقش‌آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی به شمار می‌روند که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر زحمت‌کش کارگر بر هیچ کسی پوشیده نیست، در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر عزیز می‌توانند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت کشور گام بردارند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!