Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@17:24:35 GMT

قیمت مصوب گل رز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۵۱۴۹

قیمت مصوب گل رز اعلام شد

 

به گزارش تابناک، اکبر شاهرخی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به روز مادر و افزایش خرید گل در این روز اظهار کرد: هر ساله در روزهای خاص که خرید گل افزایش پیدا می‌کند شاهد نابسامانی در قیمت‌ها به ویژه قیمت گل‌های پر طرفدار مانند رز هستیم.

وی ادامه داد: در سالجاری برای جلوگیری از این اتفاق جلسه مشترکی با تشکل‌ها و اتحادیه‌های مربوطه در وزارت جهادکشاورزی برای تعیین قیمت مصوب گل رز و چند گل دیگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی قیمت مصوب هر شاخه گل روز سوپر را 25 هزار تومان، هر شاخه گل رز درجه یک را 20 هزار تومان، هر شاخه گل رز درجه 2 را 15 هزار تومان اعلام کرد.

وی گفت: قیمت‌های مصوب تا ابتدای اسفندماه لازم‌ الاجرا است.

شاهرخی در پاسخ به این پرسش که خریدار چگونه تفاوت بین سوپر گل رز و درجه‌های پایین‌تر‌ آن را تشخیص دهد، اظهار کرد: کیفیت گل‌ها به خوبی از یکدیگر قابل تشخیص است و مشتریان می‌توانند آن‌ها را تفکیک کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران تاکید کرد: پس از پایان زمان تعیین شده تا ابتدای اسفندماه قیمت گل رز را عرضه و تقاضا تعیین خواهد کرد.

شاهرخی اطمینان داد افزایش قیمت گل‌ در روزهای پایانی سال نخواهیم داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کروناویروس ماهواره ظفر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم گل رز قیمت مصوب جشنواره موسیقی فجر کروناویروس ماهواره ظفر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه تا اواسط این هفته بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، گفت: تا روز سه شنبه این هفته دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای