Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:04:16 GMT

استقلال، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۵۴۰۴

استقلال، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی یادآور شد: استقلال، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، چرا که بعد از انقلاب توانستیم خودمان برای سرنوشت خودمان تصمیم گیری کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام یوسف خیری در نشست ستاد اقامه نماز در این دانشگاه اظهار کرد: با گذر از چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی باید به طور جدی و با گامی استوار به سوی گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تبریز بعد از اداره آموزش و پرورش استان بیشترین تعداد اقامه نماز را دارد.

وی با معرفی کتاب "صعود چهل ساله" خاطرنشان کرد: این کتاب توسط دو محقق و با استناد به 19 هزار سند در خصوص شرایط قبل و بعد انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: این کتاب توسط سازمان های بین المللی و بدون داشتن ذهنیت خاص در خصوص شرایط و اقدامات کشور تدوین شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: این جلسه، صرفا جلسه توجیه شیوه ارزیابی است، چرا که در راستای منویات رهبری اجرای دقیق نماز در تمام دستگاه‌ها و شرکت‌ها لازم است.

اسدالله ضیایی افزود: کارکنان دستگاه‌ها و شرکت‌ها برای حمایت از حفظ نماز و اجرای فرامین الهی، باید به این عمل مهم توجه کنند.

وی ادامه داد: دبیران ستاد اقامه نماز باید به بارگزاری اطلاعات در سامانه نماز توجه ویژه ای داشته باشند.

نشست دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های آذربایجان شرقی با حضور مسئولان ذی ربط و با هدف توجیه شیوه ارزیابی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی تبریز انقلاب اسلامی ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز اول وقت در ادارات اقامه شود

حجت‌الاسلام محمد کریمی در جمع دبیران نماز دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نماز اول وقت در ادارات اقامه شود، اظهار کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه اقامه نماز اول وقت با جدیت رصد و پایش می‌شود و در این رابطه ساماندهی نمازخانه‌ها باید دستور کار باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، برگزاری دوره‌های تخصصی نماز را از مهمترین برنامه‌های این استان برای امسال عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در اولویت برگزاری این دوره‌ها قرار دارند.

بیشتر بخوانید

افتتاح نمازخانه اتاق اصناف در شهرستان شهرکرد

وی اضافه کرد: شعار امسال ستاد اقامه نماز "آموزش همگانی نماز" است که در این رابطه تلاش داریم برای تمامی اقشار و گروه‌های جامعه این دوره‌ها را برگزار کنیم.

کریمی ادامه داد: یکی از مهمترین اقشار و گروه‌هایی که دوره‌های تخصصی نماز برای آن‌ها پیش‌بینی شده است کارمندان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌های آن هاست.

وی اضافه کرد: هریک از دستگاه‌های اجرایی که برای برگزاری دوره‌های تخصصی نماز اعلام آمادگی کند، استاد مربوطه به دستگاه اعزام می‌شود و از سوی دیگر می‌توان از ظرفیت مجتمع یاوران مهدی که در قم قرار دارد نیز در برای برگزاری دوره آموزشی بهره گرفت.

کریمی با اشاره به آغاز داوری‌های مربوط به تعیین دستگاه‌های برتر در حوزه اقامه نماز، اظهار کرد: توصیه می‌شود شهرستان‌ها هر چه سریع‌تر مستندات و مدارک خود را در سامانه "سجاده" بارگذاری کنند تا تلاش‌های آن‌ها در این حوزه دیده شود.

وی ادامه داد: امسال برای اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی ۳۵ امتیاز در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!