Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر کردستان با حضور ۲۸۰ نجاتگر و پرسنل هلال احمر کردستان آغاز بکار کرد .

محمدباقر محمدی امروز(۲۶بهمن) در گفت‌وگو با ایسنا، با توجه به در پیش بودن طرح ملی امداد و نجات نوروزی، دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات طی ۲ مرحله  با حضور ۲۸۰ نجاتگر و پرسنل حوزه امداد و نجات  آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی در دو مرحله از تاریخ ۲۶ بهمن ماه لغایت ۲۹ بهمن ماه و در سه پایگاه امداد و نجات بین شهری صلوات آباد سنندج، مروارید کامیاران و خان بانه برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان کرد: در طول این دوره، مباحثی از جمله آشنایی با خودروی نجات و تجهیزات، آشنایی با خودروی آمبولانس و تجهیزات آن، مدیریت صحنه، رهاسازی و تثبیت خودرو ، تثبیت پزشکی، مدیریت راه هوایی، آتل بندی و CPR و ... مرور خواهند شد.

محمدی هدف از برگزاری این دوره را افزایش آمادگی و بالا بردن توان عملیاتی نجاتگران و همچنین کاهش تلفات جاده ای و شتاب دهی در خدمت رسانی به حادثه دیدگان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی مطلوب و موثر در حوادث و سوانح در گرو تربیت نیروی انسانی توانمند و آموزش دیده بوده که با برنامه ریزی و ابلاغ به شعب سراسر استان این مهم در دستور کار جمعیت قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر امداد و نجات دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی