Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در پیامی ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) و روز زن به کلیه بانوان شاغل این مجموعه از زحمات آنها در جهت اعتلای آینده کشور و همچنین رشد کمی و کیفی شرکت تقدیر کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از بیمه تجارت نو، سالروز فرخنده میلاد باسعادت فخر دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، ام‌ابیها، بانوی نور و راستی، را به فال نیک گرفته و ضمن تبریک این روز به تمامی همکاران، از بانوان همکار خود در سراسر کشور تقدیر و قدردانی می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنان علاوه بر نقش اجرایی خود در سازندگی امروز نیازهای اقتصادی، اجتماعی جامعه؛ پرورش دهنده آینده‌سازان و سرمایه‌های فردای کشور هستند. بزرگترین گام‌ها از اندیشه‌های روشن و آگاه که در دامن پاک مادران در آرامش وجود زنان شکل گرفته است، آغاز می‌گردد.
مفتخریم که در خانواده بزرگ بیمه تجارت‌نو بانوان توانمند، فرهیخته و مجرب دوش به دوش مردان پرتلاشمان، رشد نموده و با همیاری هم در راستای نیک نامی بیمه تجارت‌نو گام برمی‌دارند. امیدواریم این همیت و همدلی مایه خیر و برکت برای همگان گردد.
با آرزوی بهروزی و سلامت، یکبار دیگر از کلیه بانوان و مادران همکار که در کنار وظایف خطیر خانوادگی واجتماعی خود، با ما در مسیر پیشرفت و سازندگی بیمه تجارت‌نو همراهی می‌نمایند قدردانی نموده و روز زن و مادر را به ایشان، مادران و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌نماید.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه تجارت نو روز زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج

  به گزارش خبرنگار­ خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان این مطلب گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، همو دیالیز، دیالیز صفاقی، بال پروانه‌ای، پیوند، سرطان، اختلالات مزمن روان، اوتیسم و ام اس بابت خدمات دندانپزشکی از مزایای صندوق تا سقف معینی در سال بهره مند می‌شوند.   دکتر ناصحی گفت: در خصوص بیماری تالاسمی از افتخارات ما در سال‌های اخیر کاهش تولد بیمار تالاسمی ماژور و در برخی سال‌ها به صفر رسیده و بیمه سلامت در این مسیر نقش موثری در تامین منابع برای تشخیص بیماری داشته است.   وی افزود: در حال حاضر بیمه سلامت در درمان، تامین دارو و برخی جراحی‌ها نگاه ویژه به بیماران تالاسمی داشته است.   مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیماران تالاسمی که به دارو‌های تولید داخل حساسیت داشته باشند با تجویز پزشک معتمد می‌توانند از پوشش بیمه‌ای دارو‌های خارجی بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • قدردانی بسیار خاص و متفاوت از مادران در لالیگا اسپانیا | روز مادر در استادیوم | ویدئو
  • به مناسبت روز مادر در اسپانیا؛ بازیکنان ختافه همراه مادران‌شان وارد زمین شدند / فیلم