Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:49:12 GMT

میانبر؛ نخستین سریال تولید صدا و سیمای البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۶۱۴۵

میانبر؛ نخستین سریال تولید صدا و سیمای البرز

سریال طنز «میانبر» به عنوان نخستین سریال تولیدی شبکه استانی البرز از 27 بهمن ماه روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، سریال «میانبر» از 27 بهمن ماه میهمان البرزنشینان است. شهروندان البرزی می‌توانند هر شب ساعت 20 از سیمای البرز بیننده سریال میانبر باشند.

گفتنی است، این مجموعه تلویزیونی با رویکرد طنز به موضوع «انتخاب» می‌پردازد و تأثیر انتخاب درست و صحیح در زندگی فردی و اجتماعی را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میانبر با نقد مناسبات اجتماعی در حوزه روابط افراد با یکدیگر در فضایی شاد و در فاز اول در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

محمد صالحیان تهیه کننده این مجموعه، پیش تولید در مدت زمان بسیار کوتاه و پخش سریع از آنتن تلویزیون با هزینه‌های کم و البته استفاده از به روز ترین تجهیزات برای بالا بردن کیفیت تولید برای رضایت مخاطب از ویژگی‌های این اثر دانست.

شایان ذکر است مخاطبان تلویزیون می‌توانند از شبکه ۵ سیما (شبکه تهران) هرشب ساعت 23 نیز بیننده این مجموعه باشند.

 

غلام رضا نیک خواه، محمود جعفری، شهین تسلیمی، کمند امیر سلیمانی، سیاوش چراغی پور، اشکان اشتیاق و امیر نوری نیز از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

نویسندگان این سریال پیمان جزینی، سید نیما حسن نیا، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت و داوود روستا هستند؛ میانبر توسط علی رضا رجایی مقدم تصویر برداری شده و حمید برزگر طراحی سرایل را عهده دار بوده است.

به این ترتیب حامد حسینی-تدوینگر، هادی افشار-صدابردار، فرشاد ارج-برنامه ریز، پویا حیدری-آهنگ‌ساز و رضا کمانی مدیر تولید این سریال طنز است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: البرز تلویزیون تولید سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اتمام پخش مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند»، اولین قسمت از سریال خانوادگی «دختر امپراطور» پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت از آنتن شبکه تهران پخش می شود. این سریال تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۳ کشور کره جنوبی در ژانر خانوادگی افسانه‌ای است که در ۵۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

داستان جذاب و افسانه ایِ دختر امپراطور، حکایت دو خواهر است که یکی دختر واقعی و دیگری دختر خوانده امپراطور است. دختر دوم امپراطور پس از مرگ مادرش با تنها گلِ سری که از مادر دارد موفق می‌شود خود را به عنوان دختر حقیقی امپراطور معرفی کند. دختر اول با پی بردن به راز بزرگ زندگی پدرش به دنبال ماجراجویی‌هایی در خاندان امپراطور بر می‌آید و ...

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را لی سانگ و فیلمنامه آن را هوآنگ جین یانگ نگارش کرده است و هنرمندانی همچون سئو هیون جین، سئو وو، لی چه ریونگ، جو هیون جائه و... در آن نقش آفرینی کرده اند.

گفتنی است: این مجموعه نمایشی جذاب به سفارش گروه تامین برنامه شبکه تهران سیما، به مدیر دوبلاژی زهره شکوفنده و ویراستاری طاهره سلگی ترجمه و آماده پخش شده است و هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد حوالی ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش