Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رضاییان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان به رعایت قانون و اخلاق دعوت کرد و اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در راستای زمینه سازی حضور حداکثری ضرورت دارد اما حفظ نظم، آرامش و امنیت انتخابات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاندیداهای انتخاباتی پلدختر در راستای حفظ آرامش مردم براساس توصیه ها و موازین قانونی کشور برنامه های تبلیغاتی خود را پیاده کرده و هواداران خود را در هرشرایطی به آرامش دعوت کنند.

فرماندار پلدختر بیان کرد: هدف نخست و اصلی برگزارکنندگان انتخابات، عوامل اجرایی و نظارتی باید در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم باشد.

وی اضافه کرد: هیچ مسوولی براساس قانون حق ندارد تا پایان تبلیغات انتخاباتی له یا علیه کاندیدایی از امکانات و تجهیزات دستگاه های دولتی استفاده کندکه در این صورت تخلف محسوب و با عوامل آن برخورد قانونی می شود.

رضاییان یادآور شد: هر گونه تخریب و بی احترامی کاندیداهای مجلس یازدهم در پلدختر و طرفداران آنها در طول ایام تبلیغات نسبت به سایر کاندیداها قابل قبول و پذیرفتنی نیست و با آن برخورد می شود.

وی افزود: فعالیت های تبلیغاتی و تخلفات احتمالی نامزدهای انتخاباتی به صورت کامل رصد و توسط کمیته های انتخابات در فرمانداری پیگیری و بررسی می شود.

فرماندار پلدختر گفت: داوطلبان انتخاباتی می توانند شایستگی های خود را به مردم معرفی کنند اما اگر کسی بخواهد با تخریب ، حیثیت دیگری را لگد مال کند و باعث خدشه دارشدن آرامش و نظم عمومی در انتخابات شود با وی برخورد قانونی می شود.

وی ضمن اعلام رعایت اصل بیطرفی در انتخابات ، افزود:تمام ساز و کار و تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در دوم اسفند اندیشیده شده است.

رضاییان یادآورشد: حفظ سلامت و امنیت انتخابات جز وظایف ذاتی وزارتکشور است و رقابت سالم و تلاش برای اصل مشارکت حداکثری نیز وظیفه ای ملی است که لازم است در راستای رعایت این اصول تلاش شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اخلاق انتخابات دستگاه های دولتی شور و نشاط قانون انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حضور حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش نمود تا با لحاظ نمودن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم شریف اقدام نماید.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به منشور فکری و سیره عملی بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزود: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به این شرح اعلام کرد: ۱- علیرضا سلیمی، ۲- غلامحسین رضوانی، ۳- محمد سراج، ۴- زهره سادات لاجوردی، ۵- زهره طبیب‌زاده، ۶- فاطمه قاسم پور، ۷- مجتبی زارعی، ۸- حسین صمصامی، ۹- حسین نجابت، ۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، ۱۱- علی اصغر پورمحمدی، ۱۲- حسن خجسته باقرزاده، ۱۳- مهدی شریفیان، ۱۴- مهدی عسگری، ۱۵- عبدالحسین روح الامینی و ۱۶- سعید آجرلو

کد خبر 6095163

دیگر خبرها

  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم