Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر نامگذاری شده است، به همین بهانه  با هنرمندان گفت و گویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

زندگانی:در هر سنی نیاز به مادر داریم

امین زندگانی گفت: امیدوارم سایه  همه مادران سال های سال بالای سر بچه ها باشد، هر سنی هم باشیم نیاز به مادر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این روز تکرار نشدنی است و امیدوارم همه از وجود مادر بهره مند باشند، گفت:مادران جوان  مسئولیت سنگینی دارند و باید بدانند که مادر بودن لیاقت  می خواهد.

وی درباره روز همسر و تبریک آن گفت:همیشه روز همسر است.امیدوارم بانوان همیشه جایگاه واقعی خود را در جامعه داشته باشند چراکه  آرامش و سلامت جامعه  بر دوش زنان جامعه است.

مادر بودن بهترین حس دنیا است

زهرا سعیدی درباره این روز گفت: مادر بودن بهترین حس دنیا است،به نظرم خانم ها از آقایان خوشبخت تر هستند چراکه چنین حسی را تجربه می کنند.

وی ادامه داد:چهار فرزند دارم و لحظات شیرینی را با آنها تجربه کردم و امسال برایم کلیپی آماده کردند و غافلگیر شدم؛حتی روز مادر برایم دست گل فرستادند و حال خوب دارم.

سعیدی عنوان کرد: مادران  در یک واژه خلاصه نمی شوند چراکه آنها در تمام لحظات به فکر فرزند خود هستند و نمی توان با واژه ای قدردان آنها باشیم.

محضرنیا:خیلی مادرم را اذیت کردم 

حامد محضرنیا خواننده نیز ضمن تبریک روز مادر گفت:انسان ها به دو دسته تقسیم می شوند، یک دسته  عزیزانی هستند که مادر دارند و دسته دیگر عزیزانی که مادر ندارند. 

وی ادامه داد:خدا تمام مادران را حفظ کند. ما قدر این نعمت خدا را نمی دانیم اما از کسانی که مادر ندارند متوجه می شویم که باید قدردان آنها باشیم.

محضرنیا عنوان کرد: خاطرات تلخ و شیرین بسیاری از مادرم دارم ،خیلی مادرم را اذیت کردم اما همیشه سعی کردیم خوشحال شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی مادر بودن اذیت کردم روز مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران الهلال عربستان پس از شکست دو بر یک مقابل العین امارات در دیدار برگشت مقابل این تیم، در لیگ قهرمانان آسیا، به صفحه خواننده کویتی العفاسی حمله کردند، چرا که این خواننده عرب زبان، در صفحه شخصی خود در X (توییتر سابق) پیامی مبنی بر استفاده و دخالت الهلال از تصمیمات داوری در طول تاریخ منتشر کرد. 
میزان حملات به گونه‌ای بود که این خواننده کویتی، بلافاصله پیامش را پاک کرد و با انتشار پیامی دیگر از هواداران الهلال عذرخواهی کرد. 
وی با انتشار توییتی دیگر نوشت: من از جریان برگزاری بازی الهلال و العین هیچ اطلاعی نداشتم و از هواداران الهلال بابت ناراحتی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. 

دیدار الهلال و العین با توجه به پرطرفدار بودن هر دو تیم در امارات و عربستان، برای هواداران فوتبالی جهان عرب یک دیدار خاص و مهم محسوب می‌شد که در نهایت با حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا خاتمه پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون