Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

3479...0914: سلام رسانه ملی از رزمندگان دفاع مقدس حمایت کنید دولت اجرا کندقانون برای رزمندگان نیازمند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

2620...0915: سلام من شكايت داشتم از شركت سايپا كه سال ٩٧ ثبت نام تيبا ٢و كوييك برای دو فرزندم داشتم ولی تا الان هيچ خبری نيست پول ما هم دست سايپا هست ماشين هم از سال  ٩٧تا امسال دو برابر شده شما را به خدا پيگير خواسته من باشيد. از سايپا

 

9815...0936: از مسئولان بهزیستی و دولت بپرسید چرا به وعده ای که به معلولان دادی عمل نمی کنی مسئولان بهزیستی پارسال اعلام کردن که حقوق معلولان به یک میلیون افزایش می یابد و دولت هم امسال هم اعلام کرد که حقوق معلولان 3تا5 برابرافزایش می یابد ولی تا امروز هم یک ریال هم افزایش نیافته است. لطفا هم از مسئولان بهزیستی و هم از وزیرکار و رفاه بپرسید چرا به وعده ای که به ما معلولان داده بودی عمل نمی کنی و ما را اول امیدوار و بعد ناامید می کنید. شما نمی توانید عمل کنید قول ندهید.



7257...0918: سلام. لطفاً پیگیری کنید چرا نقش باجه های تلفن عمومی کمرنگ شده و کار نمی کند و کارت‌های اعتباری آنها در بازار وجود ندارد.

 

7512...0938: برخورد با موتورسواری در خط ویژه و جمع کردن خودروهای فرسوده را پیگیر بشید.

 

1599...0910: با سلام ما یک خانواده  6نفره هستیم همسرم بازنشسته اموزش و پرورش هست و خودم خانه دارم حقوق همسرم 1 و هفتصد  این ماه یارانه ما را قطع کردن با شماره 6396که داده بودن تماس گرفتیم 4شماره داده هر چی تماس میگیریم یا اشغال یا بر نمیدارن لطفا پیگیری کنید.

 

5840...990: سلام خانه های روستای مابراثر سیل و باران های شدید فصل بهار98 اسیب و تخریب شدند به نیمی از مردم روستا وام بازسازی دادند ولی به نیمی از مردم روستا وام بازسازی ندادند از مسولین خواهشمندیم رسیدگی کنند شرافتی از خراسان شمالی شهرستان بجنورد روستای پیربز.

 

7866...0917: سلام در سال87 برای معلمین مشغول به کار آموزش و پرورش تعداد 300 تا1800  سهم از بانک سرمایه سهام خریدند مستقیم از حقوق این قشر فقیر کم کردند تاکنون هیچ خبری سود نیست.

 

8825...0914: ما نانواها از نظر مالی پیش خانواده شرمنده هستیم تو را به خدا حرف دل ما را به گوش مقامات برسانید.

 

9017...0919: خواهشی که دارم اینه که این مشکل رو ریشه ای پیگیری کنین. چون رادیولوژی یک انجمن یکپارچه ای نداره که کارها و مشکلاتمونو حل کنه همه بخش ها هم خصوصی شدن متاسفانه. رشته رادیولوژی تو پیراپزشکی رتبه بهتری نسبت به بقیه رشته ها میخواد ولی متاسفانه بازار کار و درامدش از بقیه رشته ها بدتره. لطفا پیگیری کنین تا پزشکان رادیولوژیست از این موضوع سواستفاده نکنند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی باشگاه خبرنگاران جوان مسئولان بهزیستی حقوق معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد

هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است.

طرفداری | با پیگیری مدیرعامل استقلال و مساعدت مدیرعامل مالک جدید این باشگاه، 15درصد مطالبات بازیکنان تیم پرداخت شد.

با پیگیری و مساعدت مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بازیکنان استقلال پیش از دیدار با تراکتور شارژ مالی شدند. در جلسه مدیران باشگاه با عبدالعلی علی‌عسکری پیشنهاد پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم توسط مدیرعامل ارائه شد.

خطیر در این جلسه اعلام می‌کند با توجه به اینکه بانک شهر مبلغی را به بازیکنان پرسپولیس پرداخت کرده، بهتر است مالک جدید استقلال نیز این کار را انجام بدهد تا قبل از بازی حساس و مهم مقابل تراکتور، انگیزه و روحیه تیم بالاتر برود.

احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، توصیه می‌کند این پول پس از بازی پرداخت شود تا بازیکنان قبل از بازی درگیر مسائل مالی نشوند. بااینحال مدیرعامل استقلال با پیگیری مستقیم از طریق علی‌عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، پرداخت ۱۵ درصد مطالبات اعضای تیم را پیش از بازی با تراکتور، عملی می‌کند.

همچنین براساس پیگیری‌ها مشخص شد، هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است و آن‌ها با نظارت شهریاری در جلسات هیات مدیره، به کارشان ادامه خواهند داد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد