Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@12:07:09 GMT

ثبت نام اعتکاف در مسجد مقدس جمکران از ۲۷ بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۷۹۴۵

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام یاسین حسین آبادی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در آیین اعتکاف در مسجد مقدس جمکران از 27 بهمن لغایت 10 اسفند ماه انجام می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی اعتکاف به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

etekafqom.com مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مسجد مقدس جمکران برای آیین اعتکاف امسال دو هزار نفر از خواهران و برادران معتکف را پذیرش می‌کند.

حسین آبادی از برپایی محافل صحیفه خوانی، نهج البلاغه خوانی و محافل قرآنی، سخنرانی، مناجات خوانی و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام در آیین اعتکاف در این مکان مقدس خبر داد و گفت: امیدواریم این مراسم روح‌بخش مانند سال‌های گذشته با شور و شعور معنوی و مهدوی برگزار شود.

وی با بیان اینکه اعتکاف در مسجد مقدس جمکران هزینه ای ندارد و معتکفین میهمان سفره حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) هستند، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل ثبت نام و انجام قرعه کشی، از طریق پیامک اطلاع رسانی در خصوص پذیرش و نحوه دریافت کارت صورت خواهد گرفت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اعتکاف در مسجد مقدس جمکران آیین اعتکاف ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم