Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@15:33:06 GMT

فاصله گرگان تا همدان چقدر است؟ +نقشه سفر

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۸۶۴۲

فاصله گرگان تا همدان چقدر است؟ +نقشه سفر

خبرگزاری میزان- برای سفر از گرگان به همدان شما دو راه پیش رو دارید که در ادامه با مسیر‌های آن آشنا می‌شوید. تاریخ انتشار: 18:24 - 26 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۷۰۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، برای سفر از گرگان به همدان با خودرو شخصی دو مسیر پیش رو خواهید داشت.

مسیر اول؛ جاده سیاهکلرود_مازندران، آزادراه تهران_ساوه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسیر ۷۲۹ کیلومتر است که در مدت ۹ ساعت و ۲۰  دقیقه طی خواهید کرد.

مسیر دوم؛ جاده چرمشهر_حسن آباد، آزادراه تهران_ساوه. این مسیر ۸۴۵ کیلومتر است که در مدت ۹ ساعت و ۵۴ دقیقه طی خواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید: برای رسیدن به جزیره کیش چند مسیر پیش رو داریم؟

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فاصله شهرها شهر همدان شهر گرگان پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس

مسؤل آتش نشانی و خدمات ایمنی پردیس گفت: خانواده چهار نفری که در منطقه کوهستانی فاز ۱۱ شهر پردیس گم شده بودند، بعد از ۵ ساعت جستجو توسط تیم نجات آتش‌نشانی و با پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر پردیس، نجات یافتند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، امیرحسین ملأشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نجات گردشگران مفقود در منطقه کوهستانی فاز 11 شهر پردیس، اظهار داشت: به دنبال گم‌شدن خانواده چهار نفری در منطقه کوهستانی زون 1 و زون 5 فاز 11 شهر پردیس و آبشار کمرد، دو تیم امداد و نجات آتش‌نشانی برای یافتن آن‌ها جست‌وجوی گسترده‌ای آغاز کردند.

وی افزود: نیمه‌شب گذشته در پی تماس مردمی مبنی بر عدم برگشت پدربزرگ و 3 نوه‌ که برای تفریح و کوهنوردی از خانه خارج شده و پس از 6 ساعت هنوز برنگشته بودند، آتش‌نشانی 2 تیم نجات به همراه تجهیزات لازم و پشتیبانی هلال‌احمر به منطقه اعزام و جستجو آغاز شد.

مسئول آتش‌نشانی شهر پردیس با اشاره به وسعت منطقه مورد نظر گفت: سرانجام تیم جستجو و نجات پس از حدود 5 ساعت تلاش پردلهره، خانواده‌ گم‌شده را در پای کوه یافتند.

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

 ملأشور یادآور شد: این پدربزرگ به همراه نوه‌هایش برای گردش و تفریح به منطقه کوهستانی فاز 11 پردیس رفته بودند و پس از اینکه زمان برگشتشان طولانی شده، والدین بچه‎ها با نگرانی از پلیس و آتش‌نشانی کمک خواستند.

 مسئول آتش‌نشانی شهر پردیس در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی به‌صورت شبانه تمامی منطقه را مورد کاوش و جست‌وجو قرار دادند تا اینکه پس از 5 ساعت جست‌وجوی بی‌وقفه، پدربزرگ و بچه‌ها پیداشده و تحویل خانواده‌شان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان