Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:35:48 GMT

شهرداری تبریز به استقبال بهار می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۸۷۹۰

شهرداری تبریز به استقبال بهار می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اولین جلسه ستاد استقبال از بهار ۱۳۹۹ شهرداری تبریز امروز با حضور رسول موسایی قائم مقام شهردار تبریز و اعضای این ستاد برگزار شد.

رسول موسایی، قائم مقام شهردار تبریز در این جلسه با اشاره به خدمات ویژه شهرداری تبریز در آستانه سال نو و برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: دگرگونی بهار باید در شهر تبریز نیز همزمان با عید نوروز نمایان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه تبریز باید برای فصل بهار سال جدید آماده شود، افزود: بارندگی‌های اخیر و نمک پاشی های بعد از آن باعث بروز مشکلاتی در وضعیت آسفالت شده است که باید این نازیبایی‌ها از بین برود.

قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به اینکه لکه گیری آسفالت معابر اصلی در اسفند ماه توسط سازمان عمران شهرداری انجام شود، گفت: در این یک ماه تا آغاز فصل جدید پیرایش شهر ضروری است.

موسایی با اشاره به اینکه خدمات شهرداری تبریز از نظر کمی و کیفی افزایش می‌یابد، گفت: طرح ویژه اتوبوس‌های رایگان تبریز گردی و تاکسی‌های از من بپرس همچون سال‌های گذشته امسال نیز در ایام نوروز تداوم دارد.

او به زیباسازی و گلکاری شهر نیز اشاره کرد و گفت: سال آتی سال فضای سبز نامگذاری شده و برنامه ریزی کاشت یک میلیون اصله نهال را در شهر تبریز انجام داده ایم. در کنار کاشت نهال گلکاری انبوه انجام می‌شود.

او با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم در تعطیلات عید نوروز با آماده سازی شهر استقبال خوبی از گردشگران داشته باشیم، ابراز داشت: زیباسازی ورودی‌های شهر، برطرف کردن نواقص پارک‌ها و روشنایی آنها، سرویس‌های بهداشتی، تنظیف خیابان‌ها و نصب المان‌های مناسبتی در اولویت فعالیت‌های شهرداری تبریز قرار دارد.

قائم مقام شهردار تبریز به ضرورت فعال بودن بازار تبریز در ایام تعطیل عید نوروز نیز تاکید داشت و افزود: باید بازار تبریز نیز برای تعطیلات پیش رو آماده شود. باید تلاش کنیم گردشگران با خاطره خوبی تبریز را ترک کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اتوبوس استقبال از بهار استقبال از مسافران نوروزی تعطیلات روابط عمومی شهرداری انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرداری تبریز عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم سبز

با آغاز فصل بهار شاهد زادآوری گونه‌های مختلف و با ارزش در باغ وحش ارم سبز هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قاسم محمدی؛ مدیر باغ وحش ارم اظهار کرد: باغ وحش‌ها نقش مهمی در راستای حفاظت از ژن‌های با ارزش گونه‌های جانوری تحت حفاظت خود دارند و با فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به حفاظت و تکثیر گونه‌های در معرض خطر انقراض کمک می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری و در فصل بهار در سایه مراقبت‌های تخصصی و شبانه‌روزی و فراهم آوردن کلیه شرایط با تکیه بر دانش روز دنیا و پیاده‌سازی اصول علمی در زمینه جیره‌های غذایی و رفع تمامی احتیاجات فیزیولوژیک، شاهد تولد گونه‌های بسیار باارزش در باغ وحش ارم بوده‌ایم به طوریکه گونه‌هایی همانند تشی (جوجه تیغی)، قوی سیاه، کل و بز وحشی، گوزن زرد ایرانی و خرس قهوه‌ای تاکنون متولد شده‌اند.

نقش مؤثر "باغ وحش ارم" در حفظ گونه‌های در حال انقراض کشور

مدیر باغ وحش ارم افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد تولد گونه‌های باارزش دیگری در باغ وحش خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم سبز
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر