Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود که سوابق نامزدها در خبر ذیل آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز جمعه دوم اسفند ماه در ۶ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

استان خراسان شمالی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است و از میان ۳۶ نفری که برای نامزدی در این انتخابات داوطلب شده بودند پس از گذراندن آزمون تخصصی و سنجش توان علمی، صلاحیت پنج نفر به تأیید رسیدند که اکنون با انصراف مظاهری کرونی و سعید رجایی اربابی رقابت میان سه نفر دیگر یعنی یاسر سعادتی، غلامرضا فیاضی و علی محمدی ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به درگذشت آیت‌الله حبیب‌الله مهمان نواز، نماینده چهار دوره این استان در مجلس خبرگان رهبری در اردیبهشت پارسال، جایگزین وی در انتخابات اسفند ماه امسال برگزیده خواهد شد.

ردیف نام و نام خانوادگی سوابق اجرایی و فقهی 1

سعید رجایی‌اربابی

به نفع آیت الله فیاضی انصراف داد 2 یاسر سعادتی مدرس حوزه علمیه و استاد دانشگاه 3 غلامرضا فیاضی  متولد سال 1328 در شهر قم/ استاد سطوح عالی فقه، اصول، تفسیر و فلسفه در حوزه علمیه قم/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم/ عضو هیئت مدیره مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) 4 علی محمدی متولد 1339 در شهر اراک/ ورود به حوزه علمیه قم شهريور سال 1351/دروس فلسفه و کلام و علوم قرآنی در محضر اساتیدی چون آیت الله مصباح، آیت الله مظاهری/ دروس خارج فقه و اصول در محضر آیات عظام فاضل لنکرانی،‌آیت الله وحید خراسانی، آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی و آیت ‌العظمی خامنه‌ای/ دکترای رشته معارف و علوم سیاسی مؤسسه امام خمینی(ره)، بیش از 10 سال تدریس در دانشکده علوم و دانشکده فنی دانشگاه تهران، دانشکده علوم قضائی، دانشکده تربیت معلم و مراکز آموزشی سپاه 5 منصور مظاهری کرونی انصراف داد

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: انتخابات خراسان شمالی خبرگان رهبری میان دوره ای خبرگان رهبری مجلس خبرگان رهبری حوزه علمیه قم خراسان شمالی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و سید امیر موسوی جبیلی از حوزه انتخابیه آبادان و ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094883

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی