Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاده ریگان به نرماشیر که دو سال قبل توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کلنگ‌زنی شد، فقط ۵ کیلومتر آن در شهرستان ریگان دوبانده و زیرسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، جاده ریگان به نرماشیر که دو سال قبل توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کلنگ‌زنی شد، فقط ۵ کیلومتر آن در شهرستان ریگان دوبانده و زیرسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محور که قرار بود در دهه فجر امسال افتتاح شود این روزها تبدیل به قتلگاه شده است. طی یکسال گذشته تاکنون ده‌ها نفر کشته و صدها نفر زخمی شده‌اند و خسارات زیادی به وسایل نقلیه عبوری این محور وارد شده است.

مردم ریگان که در این محور ۴۵ کیلومتری تا نرماشیر تردد می‌کنند، با ترس و دلهره این مسافت را طی می‌کنند.

این محور که در مسیر ۳ شهرستان فهرج، ریگان و نرماشیر قرار دارد، قرار بود هرکدام از شهرستان‌ها احداث این محور را انجام دهند اما عدم پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان بر فوتی‌های این محور افزوده است.

محور ۴۵ کیلومتری ریگان نرماشیر به دلیل تردد زیاد و تصادفات متعدد اکنون بوی خون می‌دهد.

هرچه به پایان سال نزدیک می‌شویم بر تردد این محور به‌دلیل قرارگرفتن در جاده ترانزیت ریگان-چابهار افزوده می‌شود.

روز گدشته برخورد چندین وسیله نقلیه ۶ کشته و مجروح در پی داشت، در تصادف یک دستگاه پژو سرنشین خودرو جان خود را از دست داد، همچنین برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه پراید، اتوبوس و جرثقیل با یکدیگر ۱۲ مجروح برجای گذاشت.

محور ریگان- نرماشیر به‌دلیل عدم دوبانده شدن امنیت جانی ندارد.

ضرورت تسریع در روند دوبانده‌شدن محور ریگان به نرماشیر

فرماندار ریگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: محور ریگان - نرماشیر در محور ترانزیتی قرار دارد که روزانه هزاران خودرو از این محور تردد می‌کنند.

امین باقری تصریح کرد: باند دوم ریگان به نرماشیر چند سالی است کلنگ آن به زمین زده شده است اما پیشرفت لاک‌پشتی دارد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود این محور در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد اما فقط ۵ کیلومتر از این محور در ریگان آسفالت و زیر سازی شده است، افزود: در دو شهرستان فهرج و نرماشیر زیرسازی شروع شده بود اما مدتی است متوقف شده است.

فرماندار ریگان تصریح کرد: پیگیری‌ها و مکاتبات زیادی با استان در رابطه با احداث این محور انجام شده اما استان این محور را فراموش کرده است.

باقری با اشاره به اینکه تاکنون ده‌ها نفر در این محور جان خود را از دست داده‌اند، بیان داشت: این محور خانواده‌های زیادی را داغدار کرده است.

وی وضعیت این محور را خطرناک خواند وخواستار تسریع وتوجه به این محور شد.

محمد شهیکی یکی از اهالی منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان بیان کردد: به‌دلیل عدم دوبانده شدن این محور، پدرم در این محور جان خود را از دست داد.

او بیان داشت: مسئولان استان تا کی می‌خواهند شاهد داغدارشدن خانوادها در این محور باشند.

مصطفی محمدی دیگر شهروند ریگانی گفت: ما از تردد در این محور ترس و واهمه داریم و با هزاران صلوات این مسیر ۴۵ کیلومتری را طی می‌کنیم و روزانه شاهد تصادفات منجر به جرح و فوت هستیم.

علی طایفه‌رشیدی از دیگر اهالی این منطقه نیز ابراز داشت: من روزانه در این محور تردد دارم و هر روز شاهد تصادف در این محور هستم امیدوارم مسئولان استان توجه جدی به این محور داشته باشند.

انتهای پیام/80014/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: دوبانده تصادف جاده اداره کل راه و شهرسازی کرمان اداره کل راه و شهرسازی استان ریگان به نرماشیر جان خود را از دست فقط ۵ کیلومتر دوبانده شدن ۴۵ کیلومتری محور ریگان دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد