Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@06:51:27 GMT

ادعای عربستان: به دنبال یک راهکار سیاسی در یمن هستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۹۸۷۶

ساعت24-وزیر خارجه عربستان مدعی شد که ریاض به دنبال یافتن یک راهکار سیاسی در قبال موضوع یمن است.

 به نقل از العربیه، ابراهیم العساف، وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنرانی خود در اجلاس امنیتی مونیخ، ادعاهای ضدایرانی و بی‌اساس سران سعودی را تکرار کرد. وزیر خارجه عربستان گفت که همه طرف‌ها و نه فقط عربستان، باید در یافتن راه حل یمن، تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم العساف در مونیخ

وی ضمن اتهام‌زنی به جنبش انصار الله یمن گفت که امیدوار است حوثی‌ها به منافع یمن و نه ایران توجه کنند.

عساف در ادامه بدون اشاره به تجاوز پنج ساله رژیم سعودی علیه مردم مظلوم یمن و کشتار زنان و کودکان یمنی، مدعی شد: «موضع ما در یمن همیشه حامی یک راه حل سیاسی بوده است.»

وزیر خارجه عربستان همچنین مدعی شد: «راه حل سیاسی در یمن را از طریق گفت‌وگو تحت نظارت سازمان ملل، به پیش می‌بریم.»

ابراهیم العساف، در ادامه به اتهام‌زنی‌های بی‌اساس علیه ایران پرداخت و مدعی شد: «ایران درگیر رفتارهای بی پروا شده و اقتصاد جهانی را تهدید می‌کند. پیام ما به ایران این است که ابتدا قبل از بحث درباره هر چیز دیگری، رفتار را تغییر دهید. تا این لحظه هیچ ارتباط مستقیمی با ایران وجود ندارد.»

وزیر خارجه عربستان در ادامه از ارتباط تنگاتنگ عربستان و آمریکا گفت و تاکید کرد که ریاض روابط تاریخی با آمریکا دارد و به دنبال ارتقاء این روابط است. العساف گفت که ابزارهای خوبی برای گفت‌وگو با کنگره آمریکا در عربستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: عربستان سعودی وزیر خارجه عربستان ابراهیم العساف مدعی شد راه حل یک راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی