Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بخش هیئت «اندیشه‌ورز» در تبلیغات استان خوزستان راه اندازی شده است که در این بخش فعالان و اندیشه‌ورزان قرآنی، بانوان، مساجد، هیئت و ورزشکاران هر کدام دعوت می‌شوند و با آنها گفت‌وگو و مشورت می‌شود که چگونه می‌توان این فعالیت‌ها را به نحوی انجام بدهیم که اثرات بیشتری را در بر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا با برخی گروه‌ها جلسه برگزار شده است که با شنیدن صحبت‌های آنها راه حل و راهکار استخراج خواهیم کرد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان دارالقرآن امام رضا (ع) شهرستان کارون، بیان کرد: تلاش شده است از این ساختمان استفاده خوبی در راستای توسعه کارهای فرهنگی در این شهرستان استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: این ساختمان سه منظوره شامل دارالقرآن، اداره تبلیغات شهرستان کارون و دبیرستان دخترانه صدرا خواهد بود.

نبی زاده گفت: شرایط تفریحی نیز در بیرون از این ساختمان تدارک دیده شده است.

وی افزود: یکی از راهبرد اصلی ما در کار فرهنگی انجام آن به صورت «مردمی» است و ما تنها نقش حامی و کمک‌کننده خواهیم داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان امام رضا تبلیغات تبلیغات اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد