Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@20:53:23 GMT

کارگاه فیلمنامه‌نویسی فرهاد توحیدی در کیش

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۰۶۸۵

کارگاه فیلمنامه‌نویسی فرهاد توحیدی در کیش

فرهاد توحیدی فیلمنامه‌نویس سینمای ایران کارگاه «فیلمنامه‌نویسی» را از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ بهمن‌ماه در جزیره کیش برپا می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دومین کارگاه از مجموعه کارگاه‌های آموزش فیلمسازی خلاق به نگارش فیلمنامه اختصاص دارد که توسط فرهاد توحیدی از ۲۶ بهمن آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه دارد و در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه آموزشی فیلمسازی خلاق توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم کیش (موج) برنامه‌ریزی و اجرایی شده است. پیش‌تر محمدعلی سجادی در نخستین کارگاه آموزش فیلمسازی خلاق با هدف تولید فیلم با همراهی آرش خزایی دو مقوله «از ایده تا اجرا» و «فیلمسازی تک‌نفره» را آموزش دادند.

فرهاد توحیدی یکی از فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران است که نگارش فیلمنامه فیلم‌هایی چون «شهر موش‌ها»، «گاهی به آسمان نگاه کن»، «امکان مینا»، «۵۰ کیلو آلبالو»، «پاداش سکوت»، «پروانه هاوانا» ... را در کارنامه کاری خود دارد. توحیدی دبیری چهاردهمین جشن خانه سینما و دبیری دو دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران را هم به عهده داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهاد توحیدی جشنواره کیش کارگاه فیلمنامه نویسی فیلمسازی خلاق فرهاد توحیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به عتبات یک سفر توحیدی است

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه تمام مشکلات در دنیای امروز ناشی از عدم تدبر در آیات قرآن و پیام‌های امامان و پیامبران الهی است، گفت: سفر به عتبات و عالیات یک سفر توحیدی است و نباید درگیر ظواهر شد و باید در ساده‌ترین لباس حاضر شوید که پس از آن انقطاع الهی حاصل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سیدسلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان امروز در همایش عمره دانشجویی که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: اسلام دینی است که پاسخ نیازهای بشریت برای سعادت را در خود دارد، آنچه که دین اسلام به آن دعوت کرده عبور از ظواهر به رسیدن باطن امور است که در نهایت دعوت می‌کند به تدبیر در امور و رسیدن به راه‌حل درستی منتهی خواهد شد.

وی افزود: اسلام یک دین است که با گفتن شهادتین وارد آن می شوند اما رسیدن به مراتب ایمانی نیازمند رسوخ و خلوص در بندگی دارد.

افقهی با بیان اینکه تمام مشکلات در دنیای امروز ناشی از عدم تدبر در آیات قرآن و پیام‌های امامان و پیامبران الهی است، گفت: بنابراین سفر به عتبات و عالیات یک سفر توحیدی است و نباید درگیر ظواهر شد و  باید در ساده‌ترین لباس حاضر شوید که پس از آن انقطاع الهی حاصل خواهد شد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: بعد از قریب نیم قرن از انقلاب اسلامی بسیاری از مکاتب غربی در بحران ‌های جهانی نتوانستند راهکار درستی ارائه دهند و این سبک زندگی باری بر دوش غربی‌ها قرار داده در حالی که آموزهای اسلام مسیر زندگی و سعادت بشری را ترسیم کرده است.

به گفته وی؛ انقلاب اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که می‌تواند به تمام تهدیدات موجود پاسخ قاطع دهد، این موضوع ناشی از حرکت انقلاب در مسیر الهی است و خداوند نیز توفیقات الهی خود را شامل ملت ایران کرده است.

افقهی گفت: فرصت سفر به عتبات و عالیات نقش مهمی در یکپارچگی و افزایش ایمان مومنان دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد