Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:55:30 GMT

نامزدهای مجمع نیروهای انقلاب اسلامی معارفه شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۰۸۴۸

نامزدهای مجمع نیروهای انقلاب اسلامی معارفه شدند

مراسم معارفه پنج نامزد برگزیده مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور فعالان سیاسی اصولگرا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم معارفه پنج نامزد منتخب مجمع نیروهای انقلاب اسلامی، شامگاه امروز شنبه _۲۶ دی‌ماه_ در محل مسجد صاحب‌الزمان خیابان سروش اصفهان برگزار شد و نامزدهای پنج گانه لیست ارائه شده از سوی این مجمع به ارائه برنامه‌ها و سوابق خود در بین اقشار مختلف مردم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه سرانه ورزش استان، تأسف بار است

زهرا شیخی، نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، در این مراسم با عرض تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم سردار شهید قاسم سلیمانی را الگوی خود در رفتارهای ملی قرار دهیم و همچون سردار دل‌ها مرزهای انقلاب اسلامی را تا بیرون از کشور، گسترش دهیم.

وی در خصوص سابقه فعالیت خود افزود: در دوران دانشجویی ارتباط نزدیکی با بیماران سرطانی داشتم و از این رو تکلیف شرعی خود را پژوهش در این حوزه و کمک به بیماران سرطانی دیدم و به همین دلیل به عنوان اولین رئیس مرکز تحقیقات سرطان ایران منصوب شدم.

این نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیماری‌هایی که در استان اصفهان وجود دارد بیشتر از سایر نقاط کشور است و علت اصلی این موضوع در استان، مشکلات آب و هوای آلوده در بستر شهر است؛ زیرا ۶۰ درصد از کل صنایع کشور در استان اصفهان واقع شده و حجم زیادی از آلودگی را تولید می‌کند.

شیخی اظهار کرد: رتبه ۲۶ سرانه ورزش در استان اصفهان در میان ۳۲ استان کشور، تأسف بار است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های بهداشت و درمان در کشور ما همواره با مشکلات زیادی روبرو بوده‌اند. وظیفه خود می‌دانم معضلات مردمی را در مجلس شورای اسلامی بررسی و حل کنم؛ در حقیقت اگر به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنم، اصلاح نظام سلامت و تغذیه کشور را در اولویت خود قرار خواهم داد.

این نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور لیست‌های جداگانه توسط برخی از تشکل‌های ناشناس در استان، تصریح کرد: برخی از تشکل‌ها، لیستی صادر کرده‌اند که اسامی پنج نفر منتخب مجمع نیروهای انقلاب نیز در آن وجود دارد و بنده مشارکت پنج نفر منتخب این مجمع با دیگر گروه‌ها و جناح‌ها را تکذیب می‌کنم

شیخی افزود: برای بهبود وضعیت آب و هوا در کشور باید از سوخت‌های جایگزین استفاده کنیم و کاهش میزان آلودگی تأثیر مستقیم بر وضعیت سلامتی هموطنان‌مان دارد.

وی در پاسخ به پرسش یکی از حضار در خصوص اموال ذکر شده در گزارش شورای نگهبان، یادآور شد: در اصفهان و تهران خانه دارم و یک مطب هم در یکی از بهترین مناطق تهران به من تعلق دارد و جزئیات دقیق اموال خود را به شورای نگهبان اعلام کرده‌ام.

مجلس دهم، مجلسی نبود که امثال من بتوانیم در آن فعالیت کنیم

عباس مقتدایی، نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و نماینده اسبق مجلس از حوزه انتخابیه اصفهان در این مراسم با بیان اینکه هدف از انقلاب شکوهمند اسلامی ملت در سال ۱۳۵۷ زدودن زنگارهای استبداد و پاک کردن سلطه بیگانه از جامعه بود اظهار کرد: همه ما در جامعه‌ای اسلامی زندگی می‌کنیم و از این رو ایرانیان باید به اعتلای کلمه الله کمک کنند.

وی افزود: در جامعه ما آزادی بیان وجود دارد و باید سعی کنیم همه ویژگی‌های بارز اخلاقی و رفتاری امیرالمومنین را در کردار خود با یک دیگر بگنجانیم.

این نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به یکی از حضار پیرامون تحصیلات خود، تصریح کرد: دکتری ارتباطات بین الملل خود را از دانشگاه امام صادق تهران گرفته‌ام و از همین دانشگاه نیز فارغ‌التحصیل شده‌ام؛ پایان نامه دکتری من مربوط به مقایسه حقوق بشر از دیدگاه اسلام و غرب است.

مقتدایی علت حضور خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اهمیت دادن به اصفهان به عنوان دُر گران بهای کشور اعلام و اضافه کرد: بسیاری از کشورهای اروپایی ایران را با اصفهان می‌شناسند. اینجا پایتخت فرهنگی ایران اسلامی است و البته دُر گران بهای ما (اصفهان) در حال فرسوده شدن است.

وی ادامه داد: مستمری یک میلیون و ۸۰۰ هزارتومانی برای یک بازنشسته در شرایط کنونی اقتصادی، نوعی توهین محسوب می‌شود.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اصفهان تصریح کرد: زاینده رود یک رودخانه ملی است، نه یک رودخانه استانی! استان اصفهان به تنهایی توان تصمیم گیری برای این رودخانه را ندارد. در زمان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مجلس نهم، نامه‌ای پنج صفحه‌ای در خصوص پایداری آب زاینده رود به رئیس جمهور نوشتم و آخرین جمله من در ردای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز مربوط به نگرانی مردم اصفهان از زاینده رود بود.

مقتدایی افزود: در شرایط کنونی اصفهان ما، برخی از افراد به دلیل بی دقتی بعضی از مجموعه‌های نظارتی در اثر آلودگی تلف شدند و بر این اساس شکایت خود از ۱۹ مشعل مازوت سوز مستقر در اصفهان را تقدیم دادستانی کردم و با پیگیری مقامات قضائی فعالیت این ۱۹ مشعل متوقف شد.

وی با اشاره به استعفای دسته جمعی نمایندگان استان اصفهان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: من استعفا نمی‌دهم و نماینده مردم و پیگیر مشکلات خواهم بود. من تنها از لیست مجمع نیروهای انقلابی استان اصفهان حمایت می‌کنم و توجهی به لیست‌هایی که هرچند روز یک بار از سوی جناح‌ها و گروه‌های ناشناس صادر می‌شود، ندارم.

این نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی، دلجویی و وحدت در میان فهرست اولویت دارد، تصریح کرد: ما از مردم هستیم و مردم باید بفهمند که نمایندگان‌شان آنها را درک می‌کنند. ۶۴ هزار واحد تولید دام در استان وجود دارد و در زمان نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی مساعدت به فعالان این حوزه را در اولویت و دستور کار خود قرار دادم.

مقتدایی با بیان اینکه با ۱۰۰ صنف فعال در اصفهان مذاکره و گفت و گو کرده‌ام، خاطرنشان طی کرد: مجلس دهم، مجلسی نبود که امثال من بتوانیم در آن فعالیت کنیم. برخی از کارشناسان دولتی مجلس را شعبه‌ای از دولت می‌بینند و این در حالی است که دولت باید بر اساس قواعد مجلس فعال شود. باید با زبان ملایم و بدون دعوا، بقیه را برای تشدید وحدت متقاعد کنیم. من آبروی خود را برای ایجاد وحدت به میان آورده‌ام.

تکذیب یک شبهه در مراسم معارفه

حجت الاسلام و المسلمین حسین میرزایی، نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر سوابق تحصیلی خود، اظهار کرد: مهندسی عمران خود را در دانشگاه یزد گرفتم و پس از دریافت مدرک کارشناسی در این رشته، به رغم محیا بودن شرایط، در فضای حوزه علمیه احساس وظیفه کردم و به رغم طلبگی، سربازی نیز رفته‌ام.

وی افزود: روزگاری شعارمان این بود؛ درد را از هر طرف بخوانید، درد است و نان را از هر طرف که بخوانید نان، اما امروز شعار ما این است که گرگ و دزد را از هر طرف بخوانید، همان گرگ و دزد، خوانده می‌شود.

این نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سابقه اجرایی قابل توجهی در پست‌های شاخص کشور ندارم اما ۲۲ سال پست‌های اجرایی در حوزه علمیه را مدیریت کرده‌ام و از مهم‌ترین آنها می‌توان به طراحی و مدیریت مدرسه علمیه میرزا حسین اصفهان و مدرسه استعدادهای درخشان حوزه علمیه اشاره کرد.

میرزایی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نماینده اسلام در کشور معتقدند علوم انسانی در دانشگاه‌های ایران مسموم است.

وی ادامه داد: قوانینی که در مجلس امروز ما تصویب می‌شود از دو حالت خارج نیست؛ یا اسلام و قرآن با آن قوانین مخالف است و یا دین و عترت ما نسبت به تصویب آن قانون ممتنع است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با مراجعه به قرآن و عترت همه قوانین را بررسی و تصویب کنند.

این نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به شبهه یک نفر از حضار در خصوص اظهارات جنجالی چندسال پیش وی، تصریح کرد: صحبت‌هایی که از بنده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای منتشر می‌شود تقطیع شده و غیرواقعی است؛ اصل ماجرا این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۰ از اندیشمندان کشور درخواست کردند بهترین مدل و ساختار برای یک حکومت اسلامی را ارائه کنند و بنده هم الگویی را مطرح کردم که بر اساس آن جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه بیشتر اجرا می‌شد.

میرزایی افزود: در طرح خود پیشنهاد کردم که به‌جای سپردن همه وظایف به یک نفر به عنوان رئیس جمهور، وظایف ریاست جمهوری را بین سه معاون اقتصادی، عمرانی و فرهنگی تقسیم کنیم. هدف من استفاده از ظرفیت‌های فقه و قرآن برای کمک به متخصصان اقتصادی است و تنها با این راهکار مشکلات اقتصادی‌مان مرتفع می‌شود.

مهدی طغیانی، دیگر نامزد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تشریح برنامه‌های خود برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: تخصص من اقتصاد اسلامی و توسعه است و به عنوان عضو هیئت علمی گروه اقتصاد، راهکارهای عبور از تحریم‌های اقتصادی را در دانشگاه اصفهان پژوهش می‌کنم.

کد خبر 410604

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجمع نیروهای خط امام انتخابات انتخابات 96 انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور تبلیغات انتخاباتی استانی شدن انتخابات تخلفات انتخاباتی لیست انتخابات قانون جامع انتخابات انتخابات پارلمانی نامزدهای انتخاباتی شعارهای انتخاباتی ستاد انتخابات استان اصفهان اصفهان شهر اصفهان ورزش اصفهان اصول گرا اصولگرایان نواصولگرایی اصولگراها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوره مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی نیز مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی استان اصفهان شرایط کنونی مراسم معارفه حوزه علمیه زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی به نام «شریان» نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و صادق کمایی از حوزه انتخابیه آبادان و امیرحسین نظری از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جریان شریان در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084419

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه