Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از پاره کردن برگه سخنرانی ترامپ در کنگره دفاع کرد.

بر این اساس، پلوسی ضمن دفاع از اقدام خود در پاره کردن نسخه چاپی نطق سالیانه ترامپ گفت: قصد داشتم با پاره کردن برگه سخنرانی توجهات را به این موضوع جلب کنم که آنچه ترامپ گفت درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، تحلیلگران کشمکش‌های بی سابقه میان دولت ترامپ به عنوان بازوی مجریه و کنگره به عنوان بازوی مقننه را دلیل اقدام پلوسی می‌دانند. ترامپ بار‌ها پلوسی را به دلیل به جریان انداختن طرح استیضاح خود مورد حمله قرار داده است. وی همچنین در ابتدای سخنرانی سالیانه خود در کنگره از دست دادن با پلوسی خودداری کرد. پس از پایان سخنرانی ترامپ، پلوسی اقدام به پاره کردن برگه سخنرانی وی کرد. وی بعدا این اقدام را مودبانانه‌ترین کار در مقابل بی ادبی ترامپ دانسته بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانسی پلوسی دونالد ترامپ استیضاح ترامپ سخنرانی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکاس هرناندز رباط پاره کرد

مدافع پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه به خاطر آسیب دیدگی در دیدار برابر بوروسیا دورتموند تا زمستان نمی تواند به میدان برود. 

همچنانکه پیش بینی می‌شد آسیب دیدگی لوکاس هرناندز جدی است.

این بازیکن سرشناس فرانسوی در دیدار پاری سن ژرمن برابر بوروسیا دورتموند به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد، اما به علت مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد.

به نوشته اسپورت و رسانه‌های فرانسوی آسیب دیدگی هرناندز از ناحیه رباط صلیبی است و به این ترتیب او تا پایان سال ۲۰۲۴ نمی‌تواند به میدان رود تا نه تنها پاری سن ژرمن در ادامه لیگ قهرمانان اروپا بلکه تیم ملی فوتبال فرانسه یکی از بازیکنان کلیدی خود را در یورو از دست دهد.

جدال رفت پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند با یک گل به سود نماینده آلمان به پایان رسید تا پاریسی‌ها کار سختی در بازی برگشت داشته باشند.

منبع: ایسنا

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که از روشهای IVF برای درمان ناباروی اقدام می کنند بچه دار می شوند 
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟