Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@10:29:32 GMT

نفخ؛ نشانه اصلی بیماری کبدچرب

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۰۸۷

نفخ؛ نشانه اصلی بیماری کبد چربکارشناس تغذیه در مورد علائم بیماری کبد چرب و همچنین روش های مقابله با آن توضیح داد. ناطقان: به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت lavanguardia، آیتور سانچز، متخصص تغذیه اسپانیایی، چگونگی تغذیه صحیح فرد مبتلا به بیماری کبد چرب را توضیح داد - بیماری که در آن بافت کبد در بافت چربی بازسازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از مهمترین عوامل خطر برای بیماری کبد چرب غیر الکلی، چاقی، دیابت و کلسترول بالا است.

بیشتر اوقات، این بیماری با نفخ بروز می کند. کارشناسان هشدار می دهند اگر بیماری به موقع تشخیص داده نشود و درمان نشود، ممکن است این مورد منجر به فیبروز و سیروز شود.

در مراحل اولیه بیماری، همه چیز قابل درمان و اصلاح است. توصیه می شود فعالیت های بدنی را بیشتر و بیشتر انجام دهید (برای نمونه شنا مناسب است) و تغذیه سالم و مناسب داشته باشید.

وی توضیح داد: " کنترل وزن، محدود کردن مصرف الکل و شکر، همچنین حذف کردن دسرها و شیرینی ها بسیار مهم است. روغنهای مفید باید در رژیم غذایی قرار بگیرند. " منبع: عصر ایران برچسب ها: نفخ ، بیماری ، کبد چرب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نفخ بیماری کبد چرب بیماری کبد چرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیماری روانشناختی و فشار خون از عوامل چاقی هستند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • مو، روی لاله گوش نشانه چیست؟
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • بیماری هزار چهره‌ای که همه را گرفتار می‌کند
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • «نان کامل» چه نانی است؟
  • نشانه‌ها و علائم بیماری کبد
  • مو روی لاله گوش نشانه چیست؟