Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره صابری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم فوتسال دیرژنو فرخشهر یک تیم خوبی و جوان است، که اگر شرایط مالی داشت، می‌توانست در نیم فصل دوم تا رده ششم نیز صعود کند.

به گفته وی،به دلیل وجود مشکل مالی در حال حاضر تیم فوتسال دریرژنو فرخشهر برای استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال زنان حضور دارد.

صابری اظهار داشت:بدهی‌ها این باشگاه در طول نیم فصل بالا بود و توان پرداخت این بدهی‌ها برای باشگاه وجود نداشت به همین دلیل این تیم‌اکنون در اصفهان حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک باشگاه فوتسال دریژنو فرخشهر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آیا این انتقالی به صورت قطعی صورت گرفته است؟ افزود: این تیم برای نیم فصل دوم برای اصفهان بازی خواهد کرد و در سال آینده باید تصمیم جدیدی گرفت.

وی گفت: تنها در چهارمحال و بختیاری اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت کرد و مسوولان استانی از این تیم به صورت جدی حمایت نکردند.

صابری اظهار داشت: تیم فوتسال زنان فرخشهر در فصل جاری به جای فرخشهر در شهرکرد بازی کرد و حمایت تماشاگران خود را نداشت.

این مسوول ورزشی زنان در چهارمحال و بختیاری گفت: تیم فوتسال بانوان فرخشهر در چند سال اخیر سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کرد و امسال دیگر به دلیل نبود حامی مالی، نتوانست این روند را ادامه دهد.

به گفته وی، بازیکنان این تیم از استعدادهای لیگ برتر بانوان ایران هستند که برخی از این بازیکنان این استان اکنون به دیگر تیمها رفته‌اند و اگر این تیم مشکلات مالی نداشت، می‌توانست چند بازیکن با تجربه نیز به خدمت بگیرد تا در کنار بازیکنان جوان استان تیم قدرتمندی در لیگ برتر حضور یابد.

صابری اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر با ۸۰ میلیون تومان می توانست در لیگ برتر باشگاه‌های ایران باقی بماند اما امسال حمایت مالی از این تیم نشد.

به گفته وی، اگر تیم امتیاز دریژنو به چهارمحال و بختیاری برنگردد دیگر کسب سهمیه برای استان سخت خواهد بود.

به گزارش ایرنا،کارشناسان ورزشی در چهارمحال و بختیاری معتقدند اگر از تیم بانوان فوتسال استان حمایت شود این تیم توان حضور در رده های بالایی جدول را دارد.

تیم فوتسال بانوان دریژنو اکنون در رده انتهایی جدول لیگ برتر باشگاههای ایران قرار دارد.

برچسب‌ها فوتسال بانوان چهارمحال وبختیاری دریژنو فرخ شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال بانوان چهارمحال وبختیاری دریژنو فرخ شهر فوتسال بانوان چهارمحال وبختیاری دریژنو فرخ شهر تیم فوتسال بانوان دریژنو چهارمحال و بختیاری صابری اظهار دریژنو فرخشهر لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!