Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمدصادق افراسیابی با اشاره به برنامه ارتقای نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی خاطر نشان کرد: برگزاری «همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی» و «گردهمایی فعالان سواد رسانه ای» دو برنامه ای بودند که پیش از این توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اجرا می‌شد اما از امسال برگزاری همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با هدف استفاده از ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، پس از اخذ پیشنهادات دانشگاه ها و پژوهشگاه های مشارکت کننده در دو همایش قبلی سواد رسانه ای و اطلاعاتی و بعد از ارزیابی طرح های ارائه شده از سوی ایشان به دانشگاه امام صادق (ع) واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای برنامه گردهمایی فعالان سواد رسانه ای کشور نیز با هدف استفاده از ظرفیت های استانی و تقویت استان‌های کشور به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البزر واگذار شد.

افراسیابی تاکید کرد: هدف از برگزاری دومین گردهمایی دو سالانه فعالان سواد رسانه ای کشور، مدیریت دانش فعالان سواد رسانه ای کشور، تقویت هم‌افزایی ایشان، افزایش فعالیت های تیمی و شبکه ای فعالان سواد رسانه ای و بررسی موانع و چالش های پیش روی نهضت سواد رسانه ای در کشور است.

وی افزود: شناسایی و الگوگیری فعالان سواد رسانه ای از ایده های برتر برای تقویت تولید و انتشار محتوای مناسب در زمینه ارتقای سواد رسانه ای و شناسایی تجارب موفق در زمینه ارتقای سواد رسانه ای از جمله دستاوردهای احتمالی این نشست خواهد بود.

معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به ضرورت ثبت نام علاقمندان برای شرکت در این رویداد گفت:‌ فعالان سواد رسانه ای کشور تا ۳۰ بهمن ماه میتوانند از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی mas.saramad.ir و یا ارسال ایمیل به نشانی Mas@farhangmail.ir در این رویداد ثبت نام کنند.

به گفته افراسیابی شماره تماس‌های 02632524849 و 09178722713 در طول این مدت پاسخگوی سئوالات احتمالی فعالان سواد رسانه ای کشور خواهند بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان البرز شهر کرج فعالان سواد رسانه ای فعالان سواد رسانه ای کشور سواد رسانه ای و اطلاعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در دیدار با عبدالله جوپ، وزیر امور خارجه کشور مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از سفرش  به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تاکید کرد ما از  پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق  تاکید کرد: این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد