Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در نشست با نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای گفت: نمایندگان فرماندار در حقیقت مدیران شعب اخذ رای هستند که باید با اقتدار و بدون واگذاری اختیارات قانونی، امورات شعبه را مدیریت و ساماندهی کنند و نباید به هیچ وجه جایگاه و اختیارات خود را به دیگران تفویض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:نمایندگان فرماندار باید مسلط و مجهز به قانون انتخابات و از نظر اخلاقی نماد نظم، سعه صدر و خویشتن داری باشند تا فرایند اخذ رای بدون کوچکترین مساله و چالشی پیش برود.

فرماندار شهرستان آوج گفت:رعایت سلسله مراتب و اخذ آخرین اطلاعیه‌ها از فرمانداری از وظایف نمایندگان فرماندار هست و تا آخرین مرحله باید در چارچوب اطلاعیه‌هایی که از طرف وزارت کشور و ستاد انتخابات استان و شهرستان صادر می‌شود، عمل کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نمایندگان فرماندار شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی