Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: نامزدهای انتخاباتی باید یک نفر را به عنوان مسؤول امور مالی انتخاب و هزینه‌های خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اربیل، بهروز ندایی ندایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی باید یک نفر را به عنوان مسؤول امور مالی انتخاب و معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی باید هزینه‌های خود را اعلام کنند بیان کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات از روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه شروع شده و ۱۰۹ نامزد انتخاباتی در ۵ حوزه انتخابیه تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: از ۲۴۱ نفر ثبت‌نام کننده از پنج حوزه انتخابیه ۱۱۴ نفر تایید صلاحیت شده بودند که بعد از انتشار اسامی در ۲۳ بهمن مجددا ۶ نفر هم انصراف دادند.

وی گفت: ۴۳ نفر از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، ۲۶ نفر حوزه پارس آباد و بیله سوار و اصلاندوز ،۲۳ نفر خلخال و کوثر، ۱۰ نفر مشگین شهر و۷ نفر هم از گرمی  رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/3463/111

منبع: فارس

کلیدواژه: نامزدهای انتخابات استان اردبیل اردبیل نامزدهای انتخاباتی هزینه های خود را اعلام کنند نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: ۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه آماده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی دهرویه ظهر امروز در جلسه انتخابات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در 23 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گنبدکاووس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله 101 شعبه اخذ رای در حوزه شهری و 129 شعبه روستایی تدارک دیده شده که 203 شعبه در شهرگنبدکاووس  و بخش مرکزی و 27 شعبه نیز برای اخذ آرای مردم  بخش داشلی برون آماده شده است

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس تاکید کرد از 23 شعبه اخذ رای  شهرستان گنبدکاووس 168 شعبه  ثابت و 62 شعبه  اخذ رای سیار است .

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گفت:  700 ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند ‌و این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در 230 شعبه برگزار می‌شود.

سیدعلی مهاجر گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا 8 صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند و رأی‌دهنده  با ارائه هریک از مدارک هویتی پنج‌گانه (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت)، احراز می‌شود و می‌تواند رای دهد.

در مرحله نخست دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف 6حوزه  از هفت حوزه انتخابی گلستان مشخص شد ولی سرنوشت انتخابات در گنبد کاووس به مرحله دوم کشید که در مرحله نخست انتخابات، طیار 21 هزار و 861 رای و آق ارکاکلی 20 هزار و 559 رای کسب کردند.

 مرحله دوم انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس 21اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات