Web Analytics Made Easy - Statcounter

سابقه نامزد مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه استان فارس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری روز جمعه دوم اسفند ماه در ۶ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه استان فارس دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است که با توجه به درگذشت آیت الله ایمانی دو کاندیدای دیگر برای جایگزینی وی توسط مردم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبولی در آزمون کتبی و شفاهی و نیز بررسی صلاحیت‌های عمومی توسط شورای نگهبان از جمله شرایط احراز داوطلبان در انتخابات خبرگان رهبری است.

ردیف نام و نام خانوادگی سوابق اجرایی و فقهی 1 «لطف‌الله دژکام متولد سال 1341 در جهرم/ تدریس دروس خارج فقه/ امام جمعه شیراز، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه فارس، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، استاد سطوح عالی حوزه علمیه و مؤسس بنیاد پژوهشی-فرهنگی پیمان  غدیر 2 مصطفی منتظری  استاد حوزه و دانشگاه/ لیسانس  شیمی از دانشگاه صنعتی شریف

انتهای پیام/4034

منبع: آنا

کلیدواژه: استان فارس انتخابات خبرگان رهبری میان دوره ای خبرگان رهبری مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز

فاتح  اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۴ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

گفتنی است نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست