Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@19:27:19 GMT

اسفند؛ مهلت ثبت‌نام در کاروان‌های حج ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۳۴۹۹

حسن فعال در گفت‌وگو با ایسنا،‌ از فراخوان دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع خبر داد و اظهار کرد: این فراخوان ویژه تشرف به حج تمتع سال ۱۳۹۹ است.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع ۹۹، افزود: سازمان حج و زیارت برای حضور حجاج کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی، برنامه‌ریزی لازم را در دستور کار دارد لذا از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ می‌خواهیم چنانچه تاکنون اقدام به به‌روزرسانی و تکمیل اطلاعات خود نکرده‌اند، با مراجعه به سامانه «https://reserve.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

haj.ir» اقدام و کد پیگیری دریافت کنند.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه زمان‌بندی و نحوه مراجعه اولویت‌های مذکور و اسامی و مشخصات کاروان‌ها برای انتخاب و ثبت‌نام در دهه اول اسفندماه امسال اعلام خواهد شد، گفت: در صورت عدم انتخاب و ثبت‌نام در کاروان‌ها توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، اولویت‌های ذخیره یعنی اولویت‌های نیمه اول اردیبهشت سال ۱۳۸۶ به بعد به صورت روزشمار فراخوان خواهند شد.

فعال تصریح کرد: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع با مراجعه به سامانه رزرو حج نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گیلان در حج تمتع امسال ۴۶۹ زائر داشت،‌ خاطرنشان کرد: کاروان‌های گیلان در حج تمتع ۹۸ مدینه‌قبل بودند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دارندگان قبوض ودیعه گذاری ثبت نام حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد.

به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی