Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه نسیم از تلاش برای رسیدن "خندوانه" به ایام نوروز خبر داد و گفت: به دلیل شهادت امام موسی کاظم(ع) در شب عید نوروز، "چهل‌تیکه" سه ساعت ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه نسیم خواهد بود. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش رامبد جوان در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از شروع فصل جدید "خندوانه" در اسفندماه خبر داد و گفت:  اسفندماه به آنتن برمی‌گردند و تا محرم روی آنتن خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن ماجرای مشکلات لوکیشن "خندوانه" به‌وجود آمد و سیدمرتضی میرباقری در رونمایی از انیمیشن F4 از نوروزی شدن "خندوانه" خبر داد و گفت: برای تولید خندوانه مذاکره شده است و این برنامه برای نوروز روی آنتن می‌رود. 

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم درباره شروع "خندوانه" گفت: هفته قبل مشکل لوکیشن "خندوانه" حل شده اما قبل از عید نوروز به آنتن نمی‌رسد و تمام تلاشمان بر این است که ایام عید نوروز به آنتن برسد. 

وی با اشاره به حضور "دورهمی" و "کودک‌شو" در ایام نوروز،‌ تأکید کرد: "دورهمی" که در ایام نوروز روی آنتن می‌رود، "کودک‌شو" در این ایام هر شب پخش می‌شود و البته بعد از نوروز به روال عادی خودش برمی‌گردد. 

برداشت سطحی"جلال" از انقلاب اسلامی/ چرا سریال دهه‌فجری تلویزیون، درجه یک نشد؟ماجرای ادامه "گسل" در تلویزیون

مدیر شبکه نسیم در پاسخ به این سؤال که برنامه تحویل سال این شبکه چه برنامه‌ای خواهد بود، گفت: به دلیل اینکه شب عید نوروز با شهادت امام موسی کاظم(ع) مصادف شده،‌ ویژه شبکه نسیم برنامه "چهل تیکه" روی آنتن خواهدرفت که تقریباً سه ساعته است. 

انتهای پیام/


 

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط عید نوروز کارگردانان سینما و تلویزیون ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی شبکه نسیم تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی شبکه نسیم تلویزیون عید نوروز بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی شبکه نسیم تلویزیون خبرگزاری تسنیم خبر داد و گفت ایام نوروز شبکه نسیم عید نوروز تحویل سال روی آنتن چهل تیکه کودک شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • ببینید | دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • (ویدئو) دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • «هفت» دوباره روی آنتن