Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار خرم آباد گفت: ۶۲ کاندیدا برای نمایندگی مردم خرم آباد و چگنی رقابت می‌کنند که از این تعداد تنها ۱۵ نفر حساب شفافیت مالی تبلیغات را افتتاح کرده اند.

جعفر طولابی افزود: این حساب ویژه باید قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی افتتاح می‌شد، اما با اتمام مهلت قانونی اعلام شده برای این امر ۴۷ کاندیدا اقدامی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این بی توجهی جرم است و کاندیدا‌ها باید پاسخگو باشند تاکید کرد: همچنین باید صورت اسناد مالی این حساب حداکثر تا ۲۰ روز پس از برگزاری انتخابات به فرمانداری تحویل تا نسبت به بررسی آن اقدام شود.

او  با بیان اینکه استفاده از منابع خارجی در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است ادامه داد: چنانچه شخصیت‌های حقیقی، تشکل‌ها و احزاب قصد حمایت مالی از نامزد خاصی را دارند باید به این حساب واریز کنند و البته اسناد پرداختی و هزینه‌ای نیز باید شفاف و روشن باشد.

طولابی اضافه کرد: مطابق با قانون "شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی" نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌ها باید مشخصات و شماره حساب بانکی نماینده مالی خود را به فرمانداری هر شهرستان اعلام می‌کردند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد که سهم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی از این تعداد ۲ نفر است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری مجلس شورای اسلامی خرم آباد و چگنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

به گزارش مشرق، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران