Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی در جلسه هیئت نظارت لرستان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با اشاره به جایگاه والای دخت نبی اکرم (ص) اظهار کرد: امیدوارم راه و بنیادی که حضرت فاطمه (س) پس از پیامبر اکرم (ص) باعث تداوم آن شد را بتوانیم ادامه دهیم.

در انتخابات مهم‌ترین موضوع مشارکت است

وی با بیان اینکه نظارت مسئولیت سخت و سنگینی بوده که اعضای هیئت نظارت با ایثارگری برعهده گرفته‌اند، گفت: در انتخابات مهم‌ترین موضوع مشارکت است، به‌خصوص سطح بالای حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان شرایط امروز را متفاوت از گذشته دانست و افزود: در گذشته به بُعد داخلی مشارکت بیشتر توجه می‌شد، چراکه نشان می‌داد مردم معتقدند فرآیند تغییر و جابجایی مدیران را به روش انتخابات پذیرفته‌اند و این از اصول نظام جمهوری اسلامی است و انتخاب مسئولان از طریق انتخابات در قانون اساسی پیش‌بینی شده است.

خادمی با اشاره به اینکه انتخاب یک فرد اصلح به بهبود کارایی و کارآمدی نظام کمک خواهد کرد، گفت: در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، سیاست خارجی و…، قدرت و کارایی نظام بالاست اما در برخی حوزه‌های دیگر هنوز به کارآمدی که مدنظر یک نظام قدرتمند و ولایی و الگوی جدید در نظام حکومت‌داری جهان است، فاصله داریم. بنابراین گزینش درست ما در انتخابات به کارایی نظام می‌انجامد.

تاکید بر امنیت و نظم در انتخابات

وی با بیان اینکه امروز بُعد خارجی انتخابات برجسته‌تر است، افزود: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تبلیغات گسترده سعی در کاهش حضور مردم در انتخابات را دارند تا نظام را در مجامع و افکار عمومی ضعیف جلوه دهند، بنابراین امروز وجه خارجی مهم‌تر از بُعد داخلی آن است.

استاندار لرستان، تصریح کرد: از این‌رو همه نهادها باید کمک کنیم تا میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد.

خادمی، افزود: رقابت در لرستان به خوبی وجود دارد و در همه شهرستان‌ها فضای مناسبی حاکم است، مردم می‌توانند به افراد مختلف رأی دهند. بنابراین باید بستر را آماده کرد تا مردم در این شرایط رقابتی، آزاد و با اعتماد کامل در انتخابات مشارکت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که لرستان به نحو برجسته‌ای با مشارکت بالا و در عین سلامت انتخابات حضور داشته و برگ زرینی به افتخارات خود در این حوزه بیفزاید.

استاندار به امنیت و نظم در انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات بهار سیاست است، گفت: مردم در این روزها به خاطر تغییر و تحولات جدید شاد و بانشاط هستند، بنابراین نباید اجازه داد عده‌ای به خاطر مسائل و خواسته‌های شخصی این شادابی را از مردم سلب کنند.

شعار بی‌طرفی در انتخابات باید عملیاتی شود

وی بنیاد رقابت در انتخابات را آغاز رفاقت، دوستی و همکاری تعریف کرد و افزود: مردم در یک سطح بالا طبق سلیقه و نظر خود فرد اصلح را انتخاب کرده و باید از ایجاد اختلاف و تضاد در راستای منفعت‌های شخصی به روش‌های مختلف جلوگیری کرد.

استاندار لرستان، خاطرنشان کرد: با ایجاد امنیت مردم برای شرکت در انتخابات باید اعتماد و احساس آرامش داشته باشند.

خادمی، به شناسایی روش‌ها و مکانیزم‌های سلامت انتخابات تاکید کرد و افزود: شعار بی‌طرفی در انتخابات باید عملیاتی شود و اعضای مختلف هیئت اجرایی و هیئت نظارت ترکیبی از افراد مختلف و مورد تأیید باشند، به‌عبارتی باید ابزار لازم را برای این کار فراهم کرد.

وی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات درست باید برای هر مسأله‌ای راهکارهای لازم پیش‌بینی شود، عنوان کرد: امیدواریم با همکاری خوب و نزدیک و استفاده از تجربیات یکدیگر هیئت نظارت و اجرایی شاهد برگزاری خوب، سالم، باشکوه و با مشارکت بالا در استان باشیم چراکه کوچک‌ترین مشکلی همگی زیر سوال خواهیم رفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا تبلیغات حضرت فاطمه قانون اساسی مجلس شورای اسلامی نظام جمهوری اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مردم در انتخابات استاندار لرستان شعار بی طرفی عملیاتی شود هیئت نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه