Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌ رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، چهاردهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا همزمان با سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب و با محوریت کتاب گام‌تمدن ساز در سراسر کشور آغاز شد.

این کتاب که بسط بیانیه گام دوم با آمار و ارقام بین المللی تبیین و تفصیل شده است تصویر واقعی از عملکرد جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای واقعی نظام را به مخاطب ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویش مطالعاتی روشنا با همکاری دفتر نشر معارف قیمت این کتاب را برای مخاطبان علاقه‌مند و دغدغه‌مند از ۴۰هزار به ۲۲ هزار تومان کاهش داده است.

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ترویج حداکثری کتاب یک وظیفه ملی و جهادگونه است.

مخاطبین می‌توانند با ارسال عدد ۴۰ به سامانه پیامکی۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ و یا از طرق سایت  rushana.ir  این کتاب را تهیه و از جوایز آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 4853493 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گام دوم انقلاب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش کنکور 99 دانشجویان دانشگاه پیام نور دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای دهه فجر دانشگاه ها سازمان امور دانشجویان دانشگاه تهران حسین توکلی پویش مطالعاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جمعی از دانش آموزان و معلمان مدارس اردبیل از امروز به پویش هشتک معلمِ من پیوستند، و با ارسال ویدئو‌های خود به شماره ۰۹۱۰۸۹۳۸۷۱۱ ِ اخبار استان، هفته معلم را گرامی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای